Diki jaarlijkse 1000 km beurt

Help mijn hond is ziek! Voor gezondheidskwesties en behandelmethoden. Bij twijfel altijd naar de dierenarts!
Plaats reactie
Ientje

Diki jaarlijkse 1000 km beurt

Bericht door Ientje » 08 feb 2022, 13:26

Het was weer tijd voor het jaarlijkse prikje. Dus dierenarts aan huis laten komen, wat is dat toch ideaal.
Welke da heb jij Corrie? Blokhoeve of muntplein?
Diki is weer helemaal nagekeken en goedgekeurd. Vanwege het op drie poten lopen heb ik gevraagd om naar de knietjes te kijken, ook goed. Ze zit goed in elkaar, niet te dik of te dun. En altijd vriendelijk, Diki, maar de da ook, zulke fijne mensen zijn dat.

Truus

Re: Diki jaarlijkse 1000 km beurt

Bericht door Truus » 08 feb 2022, 14:14

Wat fijn dat je dierenarts aan huis komt Ientje.
En Dikki helemaal gezond kan die er weer een jaar tegen.
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 08 feb 2022, 16:16

fijn dat Diki goedgekeurd is :lol toch atijd fijn om te horen
dierenarts op Muntplein, heb gehoord dat de dierenarts op Blokhoeve een fijne dierenarts is
is toch fijn hoor dierenarts thuis, als Henk geen auto meer rijdt zou ik dat ook wel willen, doet ie ook de a***lklieren want dat is meestal wel nodig 1x per jaar
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 10 feb 2022, 11:55

Fijn dat Diki weer goed gekeurd is. Wat makkelijk dat hij aan huis komt, dat doen ze hier alleen om in te laten slapen.

Ientje

Bericht door Ientje » 11 feb 2022, 08:31

Dit is een speciale dierenarts die rondrijdt met een bestelauto met spullen en ja ze doen heel veel.
Site.
Jouwdierenartsaanhuis.nl

Paar jaar terug was er op NPO een serie van dokter Pol in Amerika die een nederlandsedierenarts zocht in zijn praktijk . Daar deed deze dierenarts, die nu hier komt ook aan mee. Hij vertelde daar dat hij dierenarts aan huis is. Toen ben ik gaan googlen en vond hem.
Vooral voor ike was het ideaal.toch fijner voor hem thuis te zijn en Ike was een zo relaxte kat, thuis, maar een neuroot bij de da. De dierenarts heeft hier bij Ike, blaaspunctie, bloedonderzoek, gedaan, gewoon op de grond , Ike tussen zijn knieën, Ike vond alles best.
Toen corona kwam en mijn dierenarts verhuisde op een uur bussen afstand, heb ik gevraagd of hij Diki ook wilde doen, en ja, dus de a***lklieren die bij haar snel overlopen, de enting, vorig jaar haar rood gebeten pootje.
Maar voor echte spoed kan het niet, want dan staan ze niet opeen op de stoep, vandaar dat ik dezelfde dierenarts heb als Corrie en beide dierenartsen weten dit, eerlijk verteld.
Maar toen Ike dus zo ziek was en zoveel pijn had, moest ik met hem naar de dierenarts Op afstand, gelukkig ging een vriendin mee, alle regels voor corona overtreden, want ik geloof niet dat er toen twee mensen uit twee verschillende huizen in 1 auto mochten,

Maar dezelfde middag belde de da aan huis, hij zei, ik vindt het vreselijk dat dit zo gegaan is, er was echt geen ruimte vandaag, maar ik had dit graag voor ike en voor jou gedaan. je hebt een goede beslissing benomen, want we konden niets meer voor hem doen dan je gedaan hebt. Toch fijn om dit te horen,

Ze castreren ook katers, poesjes weet ik niet, of ze ook honden doen weet ik niet.
Kijk op de site er staat veel op.

Voorrijkosten, zijn minder dan dat ik een dierenambulance moet bestellen om bij de dierenarts te komen. Rest van de prijzen zijn gelijk aan de prijzen die hier rond Utrecht gevraagd worden. Duur,

Nu ik dus dezelfde da heb als Corrie kan ik daar lopend heen, maar je ziet daar iedere keer een andere dierenarts en dat vind ik niet fijn.

Plaats reactie