Luca heeft vandaag zijn Vaccinatie gehad

Help mijn hond is ziek! Voor gezondheidskwesties en behandelmethoden. Bij twijfel altijd naar de dierenarts!
Plaats reactie
Truus

Luca heeft vandaag zijn Vaccinatie gehad

Bericht door Truus » 08 aug 2022, 21:02

Hij is helemaal goed gekeurd :dance
En zijn oortje is bijna over.
Ben bezig om Luca een beetje af te latenvallen vond hem een beetje te zwaar Luca woog 8,2 nu 7,9
Wil tot 6 kilo gaan.
Afbeelding
Luca was zo lief in de wachtkamer zat naast me op de stoel de mensen die binnen kwamen kijk daar eens een lief hondje zitten.
Dat doe toch wat je He
Afbeelding

Corrie

Re: Luca heeft vandaag zijn Vaccinatie gehad

Bericht door Corrie » 08 aug 2022, 21:53

Fijn hè Truus als alles in orde is bij je lieverd :loveheart
Ohh Luca een beetje aan de zware kant hoe pak je dat aan met laten afvallen , dacht dat hij niet zo'n grote eter was
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 09 aug 2022, 20:56

Dat is ook niet, soms eet die maar 1 keer per dag maar me zus gaf Luca nogal veel dingen tussen door, maar hij zeurt nooit om iets.
Hij krijg van mij alleen maar een kluifje een keer per week, daar doe die lang mee hij loopt er veel mee als die wat hoor of zie pak die zijn kluifje.
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 09 aug 2022, 22:33

Truus schreef:
09 aug 2022, 20:56
Dat is ook niet, soms eet die maar 1 keer per dag maar me zus gaf Luca nogal veel dingen tussen door, maar hij zeurt nooit om iets.
Hij krijg van mij alleen maar een kluifje een keer per week, daar doe die lang mee hij loopt er veel mee als die wat hoor of zie pak die zijn kluifje.
Fijn dat Luca door de APK bij de DA is gekomen :) :)

Als je Luca verder af wil laten vallen, raad ik je aan om sperziebonen bij zijn brokken te doen. Sperziebonen bevatten weinig calorieën
en vullen de maag van Luca goed. Ennuh, je zus verbieden om Luca dingen tussendoor te geven. Is goed bedoeld van je zus, maar niet goed voor Luca.

Marga.

Bericht door Marga. » 10 aug 2022, 07:53

Fijn dat Luca goed gekeurd is, nu kan hij er weer een jaartje tegen.
Mijn dierenarts raad ook altijd sperziebonen aan als een hond wat te zwaar is. Ik las laats wel iets over een stofje in sperziebonen dat bij te veel/vaak geven niet goed voor honden is. Er word heel veel onzin geschreven maar ik houd het wel altijd even in mijn achterhoofd.

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 11 aug 2022, 06:47

Top dat luka is goedgekeurd :goedzo
Afbeelding

Plaats reactie