Lindi gaat niet zo lekker
-
Noa en Lindi
Lindi gaat niet zo lekker
Afgelopen week ging het niet zo lekker met Lindi, vorige week met de kerstdagen tijdens het uitlaten , ze liep al heel langzaam, deed wel een plas en daarna een poepje, toen viel ze ineens om en bleef een poosje liggen op haar zij, schrok me rot en dacht nu is het afgelopen pfffff.heb haar opgetild en naar huis gedragen .daarna ging het weer en ze liep weer binnen , De dagen er na gebeurde het wel 1 x per dag , vandaag naar de dierenarts geweest, hartfalen ze heeft vochtafdrijver gekregen en mag nu niet meer afvallen , is nu 8,2 kg moet weer gewone brokjes eten . Vrijdag weer terug komen en haar goed in de gaten houden , tja, het is nu een hondje van de dag , en het ging de laatste tijd eigenlijk best goed, hoop dat de medicijnen nog iets doen
, nu ligt ze rustig te slapen op de bank naast me , wordt vervolgd
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
Re: Lindi gaat niet zo lekker
Ach Wil dat is schrikken , Lindi deed het zo goed met afvallen
Ze kreeg denk ik al hartmedicatie, hoop dat ze nog wat opknapt en jullie nog een tijdje van haar mogen genieten
Knuff voor Lindi
Ze kreeg denk ik al hartmedicatie, hoop dat ze nog wat opknapt en jullie nog een tijdje van haar mogen genieten
Knuff voor Lindi

Dat is een slecht bericht, ik hoop dat jullie nog een tijd van elkaar mogen genieten, sterkte.
Dat is zeker schrikken Wil hopelijk Lindi
hoop dat ze goed doe op medicatie.

Dat is schrikken. Wat naar. Hopelijk werken de vochtafdrijf pilletjes
-
Noa en Lindi
Vandaag weer terug geweest met Lindi, de vochtafdrijver doen wel wat ,ze was in 3 dagen tijd nog 1 ons afgevallen .Maar de dierenarts denkt niet dat ze het nog héél lang volhoudt, Eten doet ze nog héél goed en drinken ook en plast nu wel wat vaker , tsja het is een hondje van de dag , als ze het benauwd krijgt dan mag ik de furosoral verhogen naar 3 x 1 tablet per dag , is nu nog 2 x per dag 1 tablet of zelfs naar 2 x per dag 2 tabletten , ze heeft ook nog Cardisure 2 x par dag 1 tablet, die heeft ze al een tijdje,, Lopen doet ze heel langzaam en ze staat iedere keer stil, ze heeft de laatste 2 dagen geen flauwte meer gehad, hoop dat dit zo blijft, maar het kan ook ineens slechter gaan , dus duimen maar , nu ligt ze weer lekker rustig naast me op de bank 
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
Door de vocht afdrijver verliest ze ook wat gewicht , Lindi is idd nu een hondje van de dag
Geniet maar zo lang het kan en tja wat vaker een plasje laten doen
Het valt niet mee hè Wil de gedachte dat ze niet lang meer heeft
sterkte hoor
Geniet maar zo lang het kan en tja wat vaker een plasje laten doen
Het valt niet mee hè Wil de gedachte dat ze niet lang meer heeft

Verwen haar maar lekker maar dit zal je zeker al wel doen.
Je zult het haar vast zo aangenaam mogelijk maken.
Het is zo moeilijk als je weet dat je binnenkort echt afscheid moet nemen van je dier. Geniet en verwen haar maar goed zolang het nog kan.
Het is zo moeilijk als je weet dat je binnenkort echt afscheid moet nemen van je dier. Geniet en verwen haar maar goed zolang het nog kan.
-
Noa en Lindi
We Zijn nu 3 dagen verder, Lindi heeft de hele nacht lopen spoken, moest afgelopen nacht wel drie keer mijn bed uit,ze liep maar heen en weer , had denk ik buikpijn want ze moest steeds poepen , maar ook een beetje slappe poep,..en veel plassen. Dit ging zo de hele dag maar door, elke 2 uur naar buiten.en heel onrustig. en maar aan de deur krabbelen..Terwijl ik dit schrijf , moet ze alweer naar buiten
Zie lag eindelijk lekker te slapen pfff, , gaan we maar weer, hoop niet dat dit vannacht weer gebeurd, arme Lindi , zo zielig dit.
Zie lag eindelijk lekker te slapen pfff, , gaan we maar weer, hoop niet dat dit vannacht weer gebeurd, arme Lindi , zo zielig dit.
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
Hoop dat afgelopen nacht wat rustiger is verlopen Wil , arme Lindi, valt niet mee voor je meisje
Veel moeten plassen dat blijft, misschien last door de andere brokjes ?
Veel moeten plassen dat blijft, misschien last door de andere brokjes ?

Dit plassen komt denk ik door de vochtafdrijvers..
-
Noa en Lindi
Lindi heeft nog steeds dunne ontlasting, en vannacht weer regelmatig naar buiten voor een plas, dat plassen vind ik niet zo erg maar die dunne ontlasting vind ik erger , ik wilde het even aankijken vandaag hoe het ging, maar het wordt nog niet beter, heb haar al wat rijst gegeven, ik moest vanmiddag even weg en toen ik thuis kwam rook ik het al , weer in de kamer
. Morgen maar weer even naar de dierenarts, als het vannacht weer zo gaat , misschien heeft ze toch een virusje te pakken .Eten doet ze prima en drinken ook.gelukkig .
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
-
Noa en Lindi
Lindi heeft toch een virusje te pakken , ze heeft antibiotica gekregen en iets tegen de diaree, dit moet dan over twee dagen wel over zijn, ik hoop het zo
arm beestje 
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
Goed dat je naar de da gegaan bent. Zal vast snel beter gaan.
Toch een virusje , hoop dat Lindi
opknapt , ze vinden het zo erg als ze hun behoefte in huis hebben gedaan

-
Noa en Lindi
Na 3 dagen en 3 nachten om de twee uur naar buiten is Lindi weer wat opgeknapt, ,, ze heeft geen diaree meer, wat kun je dan blij zijn met een drol zeg !!!
Ze slaapt nu weer de hele nacht door, en ik ook , ben blij dat het over is Het heerst hier wel onder de honden in de buurt zei de dierenarts,
Ze slaapt nu weer de hele nacht door, en ik ook , ben blij dat het over is Het heerst hier wel onder de honden in de buurt zei de dierenarts,
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa