Ientje en Diki

Help mijn hond is ziek! Voor gezondheidskwesties en behandelmethoden. Bij twijfel altijd naar de dierenarts!
Jo-Anne
Site Admin

Re: Ientje en Diki

Bericht door Jo-Anne » 21 mei 2023, 11:23

Ientje schreef:
20 mei 2023, 07:34
Het was weer eens zo laat, donderdag, natuurlijk een feestdag en ik zat weer op de spoed met een buikpijn diki.,het is zo sneu. Ze lijkt nu weer een stuk beter.

Ik denk vaan aan je Marga, denk toch dat jouw hond ook zoiets heeft. Echt koliek lijkt het. Een spuit met cerenia en het zakt af.

Had ik die spuiten maar in huis. Half een kon ik er terecht en er tot twee uur gezeten.
De medewerkers krengen rond half een de pizzabezorger op bezoek, dus in mijn wachttijd hebben ze ook lekker gegeten., waarom maken ze dan op die tijd een afspraak.
Diki,s spaarbankboekje is weer geplunderd, 300 euro armer, inclusief de dierenarmbulance. Idiote prijzen, 197,50 is een consult daar.

Ps kamillethee, lust ze niet :cry
Kamillethee niet te sterk laten worden, dan trekken ze hun neus op inderdaad. En natuurlijk mengen met een beetje water en wat lekker blikvoer. Ook over het eten gaat het goed.

Dus een gestoomde worst, begrijp ik dat goed was dit keer de boosdoener? :woefwoef
Afbeelding

Ientje

Re: Ientje en Diki

Bericht door Ientje » 21 mei 2023, 15:51

Ja dat denk ik wel, had een ander merk geprobeerd, zoochef, zag er qua ingredienten goed uit. En niet zo duur. Tja..... zal jet nooit meer doen. Ze is weer helemaal beter overigens. Gelukkig wel.

Plaats reactie