van Corrie dat Kissy een stukje snack in haar keel had Ik had dat zelfs nog aan mijn man verteld, je moet er toch niet aan denken.
Nou Sam heeft een stuk touw op van een kapot speeltje. We wilde het afpakken ze schiet onder de bank en weg. De volgende dag niet fit. Ik wilde meteen naar de dierenarts, maar mijn man en dochter vonden dat nog wat overdreven. S’middags toch gegaan, ze gaf over. Echo gemaakt. Was vrijdag, maar omdat Sam geen koorts had durfde ze het nog een dag uit te stellen. Ze had voor zaterdag al een tijdvak gereserveerd voor de ooeratie. Sam kreeg een spuit tegen het braken, die deed erg zeer ze gilde het uit. Als ze bleef braken was het foute boel. Heel de avond zat er niets in en om half 12 had ze diaree en zat daar het stuk touw in. S’ochtends gebeld en spul gehaald dat het poepen bevorderd. Maar ze at niet en dat soul moet door het eten. Pas zondagmiddag heeft ze voor het eerst wat gegeten. Nu wordt ze langzaam beter, ze is verzwakt. Gelukkig, maar hoop dit echt nooit meer mee te maken.
Schattige foto, maar ze liggen echt nooit samen in een mand