Schildkliertumor?

Help mijn hond is ziek! Voor gezondheidskwesties en behandelmethoden. Bij twijfel altijd naar de dierenarts!
Corrie

Re: Schildkliertumor?

Bericht door Corrie » 25 sep 2020, 16:58

dat is goed nieuws :top
nu hopen dat de Cardisure ook gaat helpen
een paar keer klein stukje lopen is ook goed voor haar, ga je dan met Lindi daarna nog meer lopen :lopen
knufff voor de meisjes :love
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 26 sep 2020, 14:38

Noa en Lindi schreef:
25 sep 2020, 16:08
Vanmiddag bij de dierenarts geweest met Noa, de schildklier was bijna niet meer te voelen :dance, en ze is in 4 weken tijd 4ons gegroeid!! Dus de medicijnen werken wel gelukkig , nu zo doorgaan .Wel heeft ze een hele snelle hartslag, daar heeft ze nu ook medicijnen voor gekregen , eerst een lage dosis Cardisure 1.25mg
Ze is wel ontzettend snel moe dus loop ik maar korte stukjes met haar..Ze moet natuurlijk ook haar beweging hebben ,als ik zie dat ze moe wordt tijdens het wandelen ga ik weer naar huis.
En haar goed in de gaten houden en kijken wat ze wel kan .
Over twee weken weer even terug voor controle.
Dierenarts was best tevreden .
Nou dat is goed nieuws Wil :top ook dat Noa is aangekomen!
Fijn dat de dierenarts tevreden was. Op naar de volgende controle. Het is niks hè als onze lieverds wat hebben. :xlove
Afbeelding

Gertruida

Bericht door Gertruida » 27 sep 2020, 13:47

Heb jij een hart doppler laten maken van haar hartje en heeft ze ook vochtafdrijvers gekregen ?
Zijn de schildklier waardes weer goed ?

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 27 sep 2020, 14:15

Gertruida schreef:
27 sep 2020, 13:47
Heb jij een hart doppler laten maken van haar hartje en heeft ze ook vochtafdrijvers gekregen ?
Zijn de schildklier waardes weer goed ?
Nee ik heb geen doppler laten maken , de dierenarts heeft haar hartje goed beluisterd en kwam op 40 keer per minuut best veel , nu heeft ze daar Cardisure voor gekregen .
Er is geen bloed geprikt deze keer, omdat Noa iets was aangekomen zei ze dat het medicijn toch iets doet en vond het deze keer niet nodig. Wel in de gaten blijven houden natuurlijk.Over twee weken weer terug komen .
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Gertruida

Bericht door Gertruida » 27 sep 2020, 14:48

Hartslag mag niet hoger dan 30 zijn , ik zou als ik jou was naar een cardioloog. voor doppler gaan op deze manier gaat je het niet redden , ze moet meer hart medicatie . Snap het niet dat ze niet verder gaan .Heeft ze vocht achter de longen ?
Wij hebben genoeg ervaring met hartjes en schildklier jammer genoeg ,daarom schrik ik van dat jou da niet verder gaat !

Plaats reactie