Diki beetje niet lekker

Help mijn hond is ziek! Voor gezondheidskwesties en behandelmethoden. Bij twijfel altijd naar de dierenarts!
Corrie

Re: Diki beetje niet lekker

Bericht door Corrie » 09 jun 2022, 19:54

Fijn dat Diki weer de oude is en hoop dat het zo blijft :dogpet

Snap er ook niks van dat je niet meer hulp krijgt bij het verzorgen van je moeder
Weet dat het moeilijk gaat , heb zelf ook uren aan de tel.gehangen voordat er iemand kwam voor intake gesprek , hij kan intussen al meer zelf maar hoop dat de zorg blijft doorgaan
Nog steeds geen sleutelkastje , is ook moeilijk om te krijgen als je daar je kinderen en/ of buren niet voor wil laten oproepen
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 10 jun 2022, 21:00

Ientje schreef:
09 jun 2022, 16:00
Er us een mantelzorg hulp mevrouw die helpt, maar ook zij kán niets veranderen aan de regels en bureaucratie. Mijn laatste vrije dag.
Nou dat is toch een beetje hulp dan deze mantelzorg mevrouw :geenidee ? of niet.....

:blommetje
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 11 jun 2022, 07:59

Die mevrouw gaat de indicatie aanvragen voor langdurige zorg, en die indicatie zal er hoogstwaarschijnlijk ook niet komen. Want als je alles neerzet en neerlegt en met haar mee loopt kan ze zich nog aankleden en naar toilet gaan. Snap het noet want al die mensen die in het zorghuis zag, liepen vrolijk door de gangen achter een rollator. Iets wat mijn ma amper kan.
Maar de 24 uursdienst is weer begonne.n.

Ientje

Bericht door Ientje » 11 jun 2022, 08:02

Diki heefy vanmorgen weer lekker haar bakje met geitenvlees leeggegeten. Keurige keuteltjes. Ik jeb nieuwe blikjes besteld, hoop toch dat ze vandaag komen, meestal de volgemde dag.maar heb het woensdag al besteld, met nog wat anders er bij, en zag later dat dit andere niet op voorraad was en dan bewaren ze de bestelling tot alles er is. Dus gisteren nieiwe bestelling geplaatst nu ,et alleen de blikjes. Heel ja,,er van de verzendkosten.

Plaats reactie