Lindi op dieet!
Re: Lindi op dieet!
Yeah de brokjes doen hun werk en natuurlijk ook geen tussendoortjes , dat zou hier best moeilijk zijn
Benieuwd hoeveel er de volgende keer af is
Benieuwd hoeveel er de volgende keer af is

-
Noa en Lindi
Weer even een update, , vandaag weer met Lindi naar de dierenartspraktijken, voor het wegen .
We zijn begonnen met een gewicht van 10.1 op 26 augustus, na twee weken was het 9,9, en nu 4 weken later ???
9,4 kg, We zijn dik tevreden !!!de dieetvoeding doet zijn werk, streng zijn en alles afwegen en geen tussendoortjes alleen als beloning de brokjes van de voeding .En Lindi vind het lekker en ik merk dat ze nu toch wat meer energie heeft .We zijn helemaal blij
.Over 4 weken weer even wegen 
We zijn begonnen met een gewicht van 10.1 op 26 augustus, na twee weken was het 9,9, en nu 4 weken later ???
9,4 kg, We zijn dik tevreden !!!de dieetvoeding doet zijn werk, streng zijn en alles afwegen en geen tussendoortjes alleen als beloning de brokjes van de voeding .En Lindi vind het lekker en ik merk dat ze nu toch wat meer energie heeft .We zijn helemaal blij
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
Super bericht over Lindi
fijn dat ze de brokjes ook lekker vind , ben benieuwd, er zal best nog wel wat vanaf gaan , vooral als ze ook wat actiever wordt 

Nou ga zo door Lindi en WilNoa en Lindi schreef: ↑06 okt 2022, 19:23Weer even een update, , vandaag weer met Lindi naar de dierenartspraktijken, voor het wegen .
9,4 kg, We zijn dik tevreden !!!de dieetvoeding doet zijn werk, streng zijn en alles afwegen en geen tussendoortjes alleen als beloning de brokjes van de voeding .En Lindi vind het lekker en ik merk dat ze nu toch wat meer energie heeft .We zijn helemaal blij![]()
.Over 4 weken weer even wegen
![]()

-
Noa en Lindi
Gisteren weer even een weegcontrole met Lindi en weer is er 700 gr.af
gaat prima met haar , bij elkaar is er nu 1,4 kg af sinds augustus , goed hè, we zijn helemaal blij
We kregen zelfs een weegscaaltje met voerbak bij
Ze weegt nu 8,7 kg
Streefgewicht is 8,42 kg
We zijn er bijna , over 4 weken weer wegen

We kregen zelfs een weegscaaltje met voerbak bij
Ze weegt nu 8,7 kg
Streefgewicht is 8,42 kg
We zijn er bijna , over 4 weken weer wegen

Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
Goed hoor , mooi gewicht verlies
Lindi zit al aardig richting streef gewicht
Merk je ook of ze wat actiever is Wil
Merk je ook of ze wat actiever is Wil

-
Noa en Lindi
Corrie ja zeker is Lindi actiever, ze moet wel even op gang komen als we uitgaan, maar als ze een poosje loopt dan gaat ze lekker door en we lopen ook wat langer weer.
En als we richting huis gaan samen met Lisa stukje rennen wie het eerste bij de deur is.
Zo fijn om. te zien
En als we richting huis gaan samen met Lisa stukje rennen wie het eerste bij de deur is.
Zo fijn om. te zien
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
Wat goed van jullie. En wat fijn voor Lindi.
-
Noa en Lindi
Vandaag weer een weegafspraak met Lindi, weer is er 200 gr af,
Ze weegt nu 8,5 kg netjes hoor ik ben dik tevreden
We zitten bijna op streefgewicht.
Alleen is ze vandaag een beetje stout geweest, de baas had zijn stoel niet onder de tafel geschoven, en Lindi is via de stoel op tafel gesprongen en heeft 2 boterhammen gepikt
.
Ach die ene keer ...... zal best lekker gesmaakt hebben

Ze weegt nu 8,5 kg netjes hoor ik ben dik tevreden
We zitten bijna op streefgewicht.
Alleen is ze vandaag een beetje stout geweest, de baas had zijn stoel niet onder de tafel geschoven, en Lindi is via de stoel op tafel gesprongen en heeft 2 boterhammen gepikt
Ach die ene keer ...... zal best lekker gesmaakt hebben

Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
Ik zit wel te lachen hoor
Ze was het lijnen ff zat