Teken etc
Re: Teken etc
Ik liep eens op de zeedijk in Blankenberge, zatcer toch een prachtige sjoe achter het raam.
Ik dat dat moet op de foto.
Poh ruzie!! Mocht er geen foto van maken van het baasje.
Denk zet hem dan niet voor het raam trut.
Ik dat dat moet op de foto.
Poh ruzie!! Mocht er geen foto van maken van het baasje.
Denk zet hem dan niet voor het raam trut.

Vind ik zo knap, Diki is dan een lhasa en ja ik zie best vaak het verschil tussen boomers met kromme pootjes en andere vachten en koppies zo, maar verschil tussen een shih en een lhasa zie ik vaak niet. Laatst kwam ik twee hondjes tegen . Ik vroeg ohhhh lhasa,s . Nee mevrouw, shihs. Oeps. Ik dacht dat de shih praktisch geen neusje had maar hier op het forum en daar buiten, echt wel neuzen, toppie toch. Maar hoe houd ik ze dan uit elkaar.
Net Diki helemaal weer behandeld met de bodyguard, 1 dag te vroeg. Eerst goed geborsteld , Heb 2 ml. Op een schoteltje gedaan en met mijn vingertoppen aangebracht en daarna goed ingemasseerd. 2 ml en het hele lijfje is behandeld, 4 ml. Mag, maar dus niet nodig. Zo doe ik 2 maanden met 1 flesje en er zitten 4 flesjes in een verpakking.
Vond vanmorgen wat zwarte korreltjes in haar vacht, maar toen ik het nat maakte bleven het korreltjes , geen roodbruine oplossing er van. Dus denk wel dat het zand is. Maar voor de zekerheid.
.
Net Diki helemaal weer behandeld met de bodyguard, 1 dag te vroeg. Eerst goed geborsteld , Heb 2 ml. Op een schoteltje gedaan en met mijn vingertoppen aangebracht en daarna goed ingemasseerd. 2 ml en het hele lijfje is behandeld, 4 ml. Mag, maar dus niet nodig. Zo doe ik 2 maanden met 1 flesje en er zitten 4 flesjes in een verpakking.
Vond vanmorgen wat zwarte korreltjes in haar vacht, maar toen ik het nat maakte bleven het korreltjes , geen roodbruine oplossing er van. Dus denk wel dat het zand is. Maar voor de zekerheid.
.
Ahh jakkie wat zijn het er veel, vind het nare vieze beestjes.
Re: Teken etc vraag nieuw
Mag of moet ik u nog een keer weer druppelen, met de bodyguard,, na een goede wasbeurt?
Goed om te weten, voor de volgemde keer. Vond toch een teekje, dus gisteren de resterende 2 ml er alsnog op gedaan. Helaas net weer een teekje er uit gehaald. Maar ik weet ook dat het even goed tijd nodig heeft,om in te werken. Het is al zoveel minder.