En dan zit je ineens in een nachtmerrie. Vanmorgen ineens allemaal pus uit Abigail haar vulva. Dus hup naar de dierenarts. Daar een inwendig onderzoek en een echo. Een gezwel van 1,5 x 4 cm. Ze konden daar verder niks dus werd er door de dierenarts naar de Wagenrenk gebeld en ik mocht er meteen heen rijden.
Daar ook een ontzettend lieve arts. Abby werd meegenomen voor een echo. Tja daar werdrn ze niet wijzer van want zoiets hadden ze nog niet eerder mee gemaakt. Abigail was immers gesteriliseerd... Dus kreeg ze een aangepaste narcose om met een camera binnen te kunnen kijken. Hierbij mocht ik haar gelukkig vast houden tot ze sliep. Ze kregen het infuusnaaldje er bijna niet in. Pas na 2 kale pootjes en een stuk of 6 pogingen.
Veel pus, dat hebben ze gespoeld. Verder zagrn ze dat het ruw was van binnen, maar verder niet. Tja wat is wijsheid...
Voor nu twee weken antibiotica en nog paar dagen pijnstilling. Maandag telefonisch overleg over hoe het gaat. Ook al haar andere problemen kunnen hierdoor komen. Dus dat staat allemaal ff stop.
Kan zijn dat ze alsnog moeten opereren, maar dat is nu even afwachten.
Dus mijn lieve muis kan alle duimen, kaarsjes en positieve energie gebruiken.