Vraag
Vraag
Ik zit met een vraag.
Diki is een ochtend spuger., al als pup, Oké, dat had ik met meer honden, voor slapengaan een beetje eten, en klaar.
Echter
Ook overdag als er te lang tussen een maaltijd zit, gaat Diki spugen, vanmorgen eten gegeven, meestal krijgt ze om twaalf uur een paar brokjes, en ja, schande, vandaag vergeten, ik ben een slecht baasje.
Maar om 4 uur, spugen, schuim, dus lege maag en zo misselijk. Kwartiertje later eet ze haar bakje leeg.
Dat gebeurt vaker, niet dat vergeten, maar als ze te lang niets krijgt is het spugen. Inmiddels... jaja niet lachen, ik ga ,s nacht altijd wel een keer mijn bed uit, en dan Geef ik ook maar een paar brokjes.
Ik vind dat spugen op een lege maag zo sneu.
Ze krijgt nu 4 x op een dag eten, laatste keer dus voor naar bed gaan.
Volgende week ga ik voor de a***lklieren naar de da. Moet ik het aankaarten?
Diki is een ochtend spuger., al als pup, Oké, dat had ik met meer honden, voor slapengaan een beetje eten, en klaar.
Echter
Ook overdag als er te lang tussen een maaltijd zit, gaat Diki spugen, vanmorgen eten gegeven, meestal krijgt ze om twaalf uur een paar brokjes, en ja, schande, vandaag vergeten, ik ben een slecht baasje.
Maar om 4 uur, spugen, schuim, dus lege maag en zo misselijk. Kwartiertje later eet ze haar bakje leeg.
Dat gebeurt vaker, niet dat vergeten, maar als ze te lang niets krijgt is het spugen. Inmiddels... jaja niet lachen, ik ga ,s nacht altijd wel een keer mijn bed uit, en dan Geef ik ook maar een paar brokjes.
Ik vind dat spugen op een lege maag zo sneu.
Ze krijgt nu 4 x op een dag eten, laatste keer dus voor naar bed gaan.
Volgende week ga ik voor de a***lklieren naar de da. Moet ik het aankaarten?
Re: Vraag
Hele slechte baas, was jarig gisteren en had tekenles.maar ze had om rond half tien eten gehad....
Ik zal het idd even bespreken met je dierenarts. Ze krijgt al vier kleine maaltijden op een dag dus zal het goed moeten gaan.
Lotus en Balou krijgen s, morgens om zeven uur hun eerste eten, dan om twaalf uur en dan om vijf uur de laatste normale maaltijd, voor het slapen gaan krijgen ze nog een paar brokjes en dit gaat heel goed. Lotus gaat ook s, morgens spugen als ze s, avonds geen brokjes krijgt, het is een klein hondje ik vermoed dat het overbruggen van vijf uur tot s, morgens zeven uur te lang voor haar is.
Lotus en Balou krijgen s, morgens om zeven uur hun eerste eten, dan om twaalf uur en dan om vijf uur de laatste normale maaltijd, voor het slapen gaan krijgen ze nog een paar brokjes en dit gaat heel goed. Lotus gaat ook s, morgens spugen als ze s, avonds geen brokjes krijgt, het is een klein hondje ik vermoed dat het overbruggen van vijf uur tot s, morgens zeven uur te lang voor haar is.
Bij droogvoer altijd op het drinken letten. Alleen droogvoer eten is voor de maag heel zwaar die moet veel te hard werken.
heb je weleens geprobeerd om naast het bakje brokjes drinken te zetten beetje lauw onthard water met ietsiepietsie Hermanns erdoor 
Jo-Anne schreef: ↑08 apr 2022, 10:21Bij droogvoer altijd op het drinken letten. Alleen droogvoer eten is voor de maag heel zwaar die moet veel te hard werken.heb je weleens geprobeerd om naast het bakje brokjes drinken te zetten beetje lauw onthard water met ietsiepietsie Hermanns erdoor
Goede tip!
Ze krijgt ook kuipjes met paté.