Diki beetje niet lekker
Diki beetje niet lekker
Kwart voor 5. Verdikkie, ik zit sinds drie uur met een spugende diki. Nu is ze in haar mandje gekropen. Ik kan zo de vloerbedekking gaan schoonmaken,
Dit had ze vorig zomer ook, is het de omslag naar warm weer? Moet ik weer op zoek naar andere brokjes?
Ik,heb nog anti braak pilletjes in huis, net gebeld met de spoed. Mag het geven. Maar ja nu ligt ze rustig en het kwart tabletje ligt op tafel.
Zo sneu is dit.
Geen diarree, tot nu toe, alleen spugen, al drie keer in de tuin gelopen, het is heerlijk weer. Eerst brokjes kwamen er uit en daarna wit schuim.
Dit had ze vorig zomer ook, is het de omslag naar warm weer? Moet ik weer op zoek naar andere brokjes?
Ik,heb nog anti braak pilletjes in huis, net gebeld met de spoed. Mag het geven. Maar ja nu ligt ze rustig en het kwart tabletje ligt op tafel.
Zo sneu is dit.
Geen diarree, tot nu toe, alleen spugen, al drie keer in de tuin gelopen, het is heerlijk weer. Eerst brokjes kwamen er uit en daarna wit schuim.
Diki beetje niet lekker
Altijd weer leuk om het licht te zien worden zo ,s ochtends vroeg. We gaan nu het park in. Diki heeft niet meer gespuugd. Dus even een kort wandelingetje en kijken of ze een stukje beschuit lust,
Re: Diki beetje niet lekker
Ahhh gossie , misschien iets verkeerds binnen gekregen
Gaat het intussen alweer beter, knuff voor Diki
Je zal intussen zelf wel gesloopt zijn Ientje dus neem zelf ook je rust
Gaat het intussen alweer beter, knuff voor Diki
Je zal intussen zelf wel gesloopt zijn Ientje dus neem zelf ook je rust

Ja, ze heeft niet meer gespuugd, eet weer wat, ik doe kalm aan, maar loopt nu met haar kopje scheef, toen ik in haar oor wilde kijken gaf ze een gil. Maar oor zie ik niets aan, geen prut of wat dan ook. Miss hi en iets z
Roziger.
Heb toch de da gebeld, die komt morgen aan huis . Oorpijn is erg.
Even Diki in de lapjes mand. Ze is niet haar vrolijke Zelf.
Roziger.
Heb toch de da gebeld, die komt morgen aan huis . Oorpijn is erg.
Even Diki in de lapjes mand. Ze is niet haar vrolijke Zelf.
Beterschap voor haar 
Toch vanavond zelf naaf de da gegaan. Beide oren geirriteerd, rood van binnen. Druppels gekregen.
Beduidend minder pijn. Kan weer over haar kop aaien!
Ach arme Diki, fijn dat de druppels helpen.
Spugen en oorpijn gaat dus toch samen, Lotus deed dit ook en die is inmiddels weer de oude.
Ik hoop dat Diki ook snel weer helemaal de oude is.
Spugen en oorpijn gaat dus toch samen, Lotus deed dit ook en die is inmiddels weer de oude.
Ik hoop dat Diki ook snel weer helemaal de oude is.
Oh, hoe sneu voor Lotus, maar goed te horen dat het bij elkaar kan horen. Vanmorgen vroeg weer spugen. Van de oortjes merk ik niet zoveel meer.
Nog een keer gespuugd afgelopen week, in de ochtend, na het eten. Ik ben altijd om 5 uur wakker, nu geef ik haar dan een paar brokjes, hoop dat het helpt.
Hoe gaat het nu met Diki?
Ze spuugt niet meer, maar eet slecht. Ben gisteravond begonnen met blik , en kijk dan eet ze. Ik begin een beetje te denken dat ze mijn stress ivm mijn ma voelt, of de afwezigheid van mijn ma?
Vanmorgen spelletjes gedaan en dan is ze als vanouds.
En ze stond vooraan toenmik jaar bakje met blik klaarmaakte....... wat zou het fijn zijn als ze die blikjes zou verdragen. De inhoud he.
En ze stond vooraan toenmik jaar bakje met blik klaarmaakte....... wat zou het fijn zijn als ze die blikjes zou verdragen. De inhoud he.
Diki wil een beetje verwend worden denk ik
Geen idee hoor , hier willen ze altijd eten
Hoop dat ze het blikvoer verdraagt of een klein beetje door de brokjes mengen misschien een idee
Hihi of al geprobeerd
Geen idee hoor , hier willen ze altijd eten
Hoop dat ze het blikvoer verdraagt of een klein beetje door de brokjes mengen misschien een idee
Hihi of al geprobeerd

Doe ik dus nu, beetje door de brokjes heen. Maar blikje moet wel in drie dagen op.
Ze loopt nu bij jou in de buurt.
-
Lise
Ligt je moeder in het ziekenhuis Ientje?Ientje schreef: ↑05 jun 2022, 09:34Ze spuugt niet meer, maar eet slecht. Ben gisteravond begonnen met blik , en kijk dan eet ze. Ik begin een beetje te denken dat ze mijn stress ivm mijn ma voelt, of de afwezigheid van mijn ma?
Nee is, voor vier weken naar een verzorghuis op logeerbasis om mij te ontlasten vrijdag komt ze thuis en is er niets veranderd, dus moet ik weer 24 op 7 zorgen want hulp komt er niet. Wanhopig word ik er van, tegen alle muren opgelopen,
-
Lise
Jeetje Ientje, wat erg om zo aan je lot overgelaten te worden. Dat dit zomaar kan.
Heb je dit al aangekaart bij B&W? De gemeente laat zijn inwoners dus gewoon verder tobben.
Ik zit me helemaal op te vreten achter mijn laptop.
Heb je dit al aangekaart bij B&W? De gemeente laat zijn inwoners dus gewoon verder tobben.
Ik zit me helemaal op te vreten achter mijn laptop.
Er us een mantelzorg hulp mevrouw die helpt, maar ook zij kán niets veranderen aan de regels en bureaucratie. Mijn laatste vrije dag.
Diki heb ik op blikjes geit gezet, van vetconceept, eergisteren voor het eerst volledig dus niet keer gemengd. Gisteravond was ze er weer. Vrolijk, kleedje vloog door de kamer, ze zat in mijn nek toen ik over de grond kroop om iets te zoeken. Vanmorgen niet gespuugd. En ze heeft weer trek in eten. Hopen dat het zo blijft.
Diki heb ik op blikjes geit gezet, van vetconceept, eergisteren voor het eerst volledig dus niet keer gemengd. Gisteravond was ze er weer. Vrolijk, kleedje vloog door de kamer, ze zat in mijn nek toen ik over de grond kroop om iets te zoeken. Vanmorgen niet gespuugd. En ze heeft weer trek in eten. Hopen dat het zo blijft.