Maar och och die a***lklieren , viel bij allebei niet mee
Binnenkort nog wel afspraak maken voor tandsteen verwijderen
En maar wachten

Nee dat vinden ze inderdaad Luca ook niet is van de week ook gedaan

Precies. Dus ik ben daar ook geweest donderdag.Corrie schreef: ↑01 jul 2022, 20:15Nee niet bij Lucas , zit die in Blokhoeve
Hier in de buurt zijn daar de meningen over verdeeld ben dus bij praktijk bij Muntplein gebleven
Jammer dat het zeewier niet geholpen heeft maar ze krijgen het ook pas een paar maanden
Heb geen klagen , ze zijn al 11 jaar en behalve a***lklieren en gebit verder nooit problemen
En naar mate de hond ouder word kan dit ook verergeren de gebitstoestand.Marga. schreef: ↑02 jul 2022, 10:28Fijn dat ze weer zijn goedgekeurd. Die gebitsreinigingen zijn ook bijna niet te voorkomen en als er al tandsteen zit helpen ook algen niet meer.
Ik weet niet wanneer Lotus haar gebit weer moet worden gereinigd maar het zit er wel weer aan te komen, ik geloof dat ze volgende maand voor de apk mag.

Dat is zo, en een eigenlijk te klein bekje voor het gebit doet er ook geen goed aan.Jo-Anne schreef: ↑03 jul 2022, 06:02En naar mate de hond ouder word kan dit ook verergeren de gebitstoestand.Marga. schreef: ↑02 jul 2022, 10:28Fijn dat ze weer zijn goedgekeurd. Die gebitsreinigingen zijn ook bijna niet te voorkomen en als er al tandsteen zit helpen ook algen niet meer.
Ik weet niet wanneer Lotus haar gebit weer moet worden gereinigd maar het zit er wel weer aan te komen, ik geloof dat ze volgende maand voor de apk mag.