Diki voor weil enting

Help mijn hond is ziek! Voor gezondheidskwesties en behandelmethoden. Bij twijfel altijd naar de dierenarts!
Plaats reactie
Ientje

Diki voor weil enting

Bericht door Ientje » 05 mar 2024, 08:27

Gisteren is diki geweest voor de weil enting, na eerst een grondig onderzoek naar buik en lymfeknopen ed. Alles was goed. Maar oh ze was zo zenuwachtig. Ik zat alleen in de wachtkamer en ze was bezig met spiertraining, steeds maar trekken naar de deur en de pootjes slippend op de gladde vloer. Net zo,n hamster die in een hoekje van het hok als een gek aan het graven is. Uiteindelijk ben ik maar speeltjes door de wachtkamer gaan gooien en dat leidde af, ze bracht ze zelfs netjes in mijn hand terug. De assistente had er grote lol in, de da die mij kwam halen minder, want er lagen toen net twee fleecjes op de grond..... ik zag haar kijken.

Jo-Anne
Site Admin

Re: Diki voor weil enting

Bericht door Jo-Anne » 05 mar 2024, 09:02

Bezig met spiertraining :lol
Je kan toch zo leuk vertellen.... :loveheart

Goed idee lekker gooien om haar bezig te houden :dogpet
Dierenarts mag blij zijn met zo`n baasje als jij hoor je moet je diertje toch beetje kalmeren.

Mijn herder altijd praatjes voor tien, zat altijd binnen een mum van tijd op schoot in de wachtkamer van de da. :gniffel
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 05 mar 2024, 09:18

Ach ja, je moet toch wat doen he., dank voor het compliment. Ik heb er wel,eens aan gedacht de verhaaltjes op te schrijven en te bundelen. Maar dan begin ik er mee en stop weer halverwege. Ik,ben geen ,,afmaker,, helaas.,

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 05 mar 2024, 18:48

Ientje schreef:
05 mar 2024, 08:27
Gisteren is diki geweest voor de weil enting, na eerst een grondig onderzoek naar buik en lymfeknopen ed. Alles was goed. Maar oh ze was zo zenuwachtig. Ik zat alleen in de wachtkamer en ze was bezig met spiertraining, steeds maar trekken naar de deur en de pootjes slippend op de gladde vloer. Net zo,n hamster die in een hoekje van het hok als een gek aan het graven is. Uiteindelijk ben ik maar speeltjes door de wachtkamer gaan gooien en dat leidde af, ze bracht ze zelfs netjes in mijn hand terug. De assistente had er grote lol in, de da die mij kwam halen minder, want er lagen toen net twee fleecjes op de grond..... ik zag haar kijken.
Gelukkig alles goed met Diki :loveheart

Hoeveel was je nou kwijt aan het bezoek bij de dierenarts?
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 05 mar 2024, 21:02

50 euro enting, 35 euro voor controle en verslaglegging, en 45 euro voor urine onderzoek. Ik had urine meegenomen, pancreatitis en suiker liggen naast elkaar. Speciale lagere consult prijs bij een enting dus, terwijl je toch dezelfde drempel overstapt, ze heeft Diki echt heel goed bekeken.

Plaats reactie