Ik ben maandag met Lotus naar de dierenarts geweest voor overleg over de enting en het knippen van de nagels.
De dierenarts vond dat ze beter wel geënt kon worden, ik dacht dat dit vanaf de leeftijd van acht jaar niet meer nodig was.
Maar mijn dierenarts zegt dat juist bij het ouder worden de weerstand wat afneemt en ze dan juist de enting goed kunnen gebruiken.
Ze heeft de enting dus gekregen en was er zoals altijd na de enting de rest van de dag wat ziekjes door, inmiddels is ze weer de oude.
Ik had het even over de hoofdpijn die s'avonds ondanks de pijnstilling toch wel vaak aanwezig is.
Ze krijgt nu aan het einde van de middag een half vochttabletje in de hoop dat het hersenvocht wat afneemt en de druk in de hersenen minder word.
Ze heeft gistermiddag de eerste tablet gehad en ze leek gister avond minder last van hoofdpijn te hebben maar dit kan toeval zijn.
Even een weekje afwachten en kijken hoe het gaat, buiten de hoofdpijn om gaat het momenteel goed met Lotus.
Lotus heeft haar enting weer gehad en gaat aan de vochttabletten.
Re: Lotus heeft haar enting weer gehad en gaat aan de vochttabletten.
Dat over de enting zei de dierenarts hier ook , er wordt toch verschillend over gedacht , de cavaliertjes zijn na hun 9e jaar niet meer geënt, de toenmalige dierenarts vond het ook niet nodig .
Hoop dat het plastabletje helpt bij Lotus
...... zou fijn zijn voor haar en jou natuurlijk ook
Hoop dat het plastabletje helpt bij Lotus
...... zou fijn zijn voor haar en jou natuurlijk ook
Ik hoop dat de tabletjes helpen Marga. We duimen mee.
Eergisteren leek hij te helpen maar gisteravond had ze ondanks het tabletje weer hoofdpijn.
Ik werd vannacht wakker door een geluid maar kon niet zeggen wat ik hoorde.
Ik ben even bij Lotus en Nemo gaan kijken, Lotus was wel wakker maar het zag er meer uit dat ze wakker van mij was geworden, ze zag er niet uit alsof ze hoofdpijn had.
Nemo hetzelfde ook hij was wakker geworden door mij.
Ik ben even bij Lotus en Nemo gaan kijken, Lotus was wel wakker maar het zag er meer uit dat ze wakker van mij was geworden, ze zag er niet uit alsof ze hoofdpijn had.
Marga. schreef: ↑27 feb 2025, 08:31Eergisteren leek hij te helpen maar gisteravond had ze ondanks het tabletje weer hoofdpijn.
Lotus had geen hoofdpijn gelukkig
Hoe merk je Marga dat een hond hoofdpijn kan hebben heeft er nog nooit van gehoord.