Dierenarts

Help mijn hond is ziek! Voor gezondheidskwesties en behandelmethoden. Bij twijfel altijd naar de dierenarts!
Plaats reactie
Corrie

Dierenarts

Bericht door Corrie » 04 mei 2026, 19:22

Vanochtend dierenarts aan huis gehad voor Kissy , jaarlijkse controle en a***lklieren
Ik had gevraagd of ze weegschaal wilde meenemen omdat ze volgens mij is afgevallen.
Klopt , ze weegt nu 7.3 kilo, is goed maar mag niet meer afvallen , moet haar wat meer brokjes geven
Hart is goed , tja doof en slecht zicht was al bekend , hoop dat haar ene oog niet zo vlug achteruit zal gaan
Het legen van de a***lklieren is bij haar altijd een ramp , zo erg, had echt met haar te doen :cry
Verder slaapt ze best veel maar gaat nog graag wandelen en los wil ze nog wel eens een sprintje trekken , ' s morgens met de eerste wandeling :dogwalk :run

Afbeelding
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Re: Dierenarts

Bericht door Jo-Anne » 05 mei 2026, 09:16

Dat slapen is wel normaal hoor op die leeftijd. :loveheart
Oogje gaat net als bij Kareltje en doof ook. Die kon zich nog prima redden ondanks dat.

Kissy zal het niet zo erg vinden wat meer brokjes krijgen :gniffel

Al met al goed door de apk gekomen, super dat het aan huis kan!

:dogpet :xlove
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 05 mei 2026, 09:18

Corrie schreef:
04 mei 2026, 19:22
Vanochtend dierenarts aan huis gehad voor Kissy , jaarlijkse controle en a***lklieren
Ik had gevraagd of ze weegschaal wilde meenemen omdat ze volgens mij is afgevallen.
Klopt , ze weegt nu 7.3 kilo, is goed maar mag niet meer afvallen , moet haar wat meer brokjes geven
Hart is goed , tja doof en slecht zicht was al bekend , hoop dat haar ene oog niet zo vlug achteruit zal gaan
Het legen van de a***lklieren is bij haar altijd een ramp , zo erg, had echt met haar te doen :cry
Verder slaapt ze best veel maar gaat nog graag wandelen en los wil ze nog wel eens een sprintje trekken , ' s morgens met de eerste wandeling :dogwalk :run

Afbeelding

Kissy ziet er goed uit! zo`n lieve foto :xlove

:Foto :super
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 05 mei 2026, 22:15

Zyna heeft dat ook :blommetje
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 06 mei 2026, 08:35

Vervelend dat legen van de a***lklieren maar ze heeft het weer gehad.
Ze ziet er goed uit.

Ientje

Bericht door Ientje » 07 mei 2026, 13:17

Ze ziet er zeker goed uit. a***lklieren, hier ook bekend mee, maar diki laat het gewoon toe. Komt Pim nog wel eens zelf? Vd dierenarts an huis?

Truus

Bericht door Truus » 08 mei 2026, 11:57

Kissy zie er goed uit
Een lieve foto :love
Afbeelding

Plaats reactie