De koelmatjesbrigade
Re: De koelmatjesbrigade
Links mogen honden tussen de genoemde uren niet komen en rechts mogen ze altijd komen.
Wat een mooie foto,s van je boefjess
Ik had ook zo,n koelmatje maar hier hebben ze er nooit gebruik van gemaakt ze lagen liever in de badkamer..
Ik had ook zo,n koelmatje maar hier hebben ze er nooit gebruik van gemaakt ze lagen liever in de badkamer..

Gewoon links mag je niet met je hond het strandvop tussen de aangegeven uren( juli/aug)
Rechts mag je dat wel.
De stranden zijn gescheiden door golfbrekers.

Rechts mag je dat wel.
De stranden zijn gescheiden door golfbrekers.

De shih tzu's nemen de camping over :lol:
Er zijn er nu (inclusief die twee van mij) 7
Er zijn er nu (inclusief die twee van mij) 7
dat lijkt me een gezellige boel daar, ook wandelen met z´n allen
Jolanda, kan je mooi ons forum promoten

We staan verspreid. Wel leuk contact. Morgen gaan wij weer naar huis. Zal het forum eens rond bazuinen hihi.Luna & Kissy schreef: ↑31 aug 2019, 14:29dat lijkt me een gezellige boel daar, ook wandelen met z´n allen![]()
Jolanda, kan je mooi ons forum promoten![]()
De koelmatjes mogen weer opgeborgen worden!
:lol:
:lol:
Toevallig gisteren gedaan hahaha, nou ja op één na want daar ligt Abigail 's nachts nog steeds graag op dus ach...
Toch heb ik de koelmatjes weer even tevoorschijn gehaald.
We hebben vanaf vanmiddag een familieweekend met marco's familie en morgen een boottocht en daarna wandeling door steenwijk. Dan gaan de meiden in de buggy en neem ik toch voor de zekerheid koelmatjes mee. Ook bij de groepsaccomodatie is het voor zondag misschien wel lekker voor ze.
Al wil ik zelf wel heel graag die warme deken nu. Helaas ziek dus heb het koud hahaha.
We hebben vanaf vanmiddag een familieweekend met marco's familie en morgen een boottocht en daarna wandeling door steenwijk. Dan gaan de meiden in de buggy en neem ik toch voor de zekerheid koelmatjes mee. Ook bij de groepsaccomodatie is het voor zondag misschien wel lekker voor ze.
Al wil ik zelf wel heel graag die warme deken nu. Helaas ziek dus heb het koud hahaha.
jaaaaaaaaaaa we krijgen nog een paar warme dagen is de voorspelling
leuk een boottochtje, waar gaan jullie varen ?
wij hebben vorig jaar door Steenwijk gewandeld, hadden iets gehuurd in Havelte
Henk is een Drent (Meppel), wilde nog is een keer naar z´n roots

We gaan varen in Giethoorn en de natuur daar omheen. Duurt geloof ik 2 uur ongeveer.
Ik hoop dat we lekker weer krijgen, kan ik lekker wandelen met de meisjes :mrgreen:
Ik hoop dat we lekker weer krijgen, kan ik lekker wandelen met de meisjes :mrgreen:
Is Henk een Drent, wist ik niet.Jullie waren vlakbij in Havelte danLuna & Kissy schreef: ↑20 sep 2019, 12:34jaaaaaaaaaaa we krijgen nog een paar warme dagen is de voorspelling![]()

Jolanda wel oppassen hoor daar in Giethoorn met al die bootjes

Giethoorn altijd leuk
vroeger gingen we met de punter, Henk deed dat zelf
later met de kinderen, fam. of vrienden in zo´n electr. bootje
vorig jaar in zo´n rondvaart boot, vond ik veiliger met de hondjes erbij
beterschap Jolanda

Jo-Anne wat een
leuk dat je dat laat zien

Weet je wat lekker is...een elektrische knuffeldeken.
Kun je lekker op de bank onder kruipen, echt heerlijk wanneer het heel koud is. Dat is het hier in dit niet geïsoleerde huis al snel brrr.
Kun je lekker op de bank onder kruipen, echt heerlijk wanneer het heel koud is. Dat is het hier in dit niet geïsoleerde huis al snel brrr.
Wat is dat nou weer? klinkt goed :uunk lijkt me heerlijk ja voor zo`n koukleum als ik ben :mrgreen:

Is een elektrische deken, maar dan in heerlijke zachte stof waar je dan lekker onder kunt kruipen.
Ik wil geen winter meer zonder hoor. Zodra ik hem pak heb ik al twee dames naast me staan die allebei op schoot willen whahaha. Daisy en Abigail vinden hem ook heerlijk hihi.
Google maar eens, ik heb een simpele gele maar je kunt ze tegenwoordig ook in leuke kleuren en patroontjes krijgen en in diverse prijsklassen.
Ik wil geen winter meer zonder hoor. Zodra ik hem pak heb ik al twee dames naast me staan die allebei op schoot willen whahaha. Daisy en Abigail vinden hem ook heerlijk hihi.
Google maar eens, ik heb een simpele gele maar je kunt ze tegenwoordig ook in leuke kleuren en patroontjes krijgen en in diverse prijsklassen.