Thundershirt.
Thundershirt.
Iemand ervaring met een thundershirt? Zo,n pakje wat je de hond aantrekt bij bv. Onweer of knallen. Zou rust geven, als een baby die ingebakerd is.
Re: Thundershirt.
geen ervaring mee Ientje, het schijnt bij de ene hond wel te werken en bij een andere weer niet
als we geluk hebben dit jaar geen vuurwerk (verboden)met de jaarwisseling
als we geluk hebben dit jaar geen vuurwerk (verboden)met de jaarwisseling

Nou, heerlijk, het is in ieder geval veel minder. Maar ik denk dat jij het ook hoort knallen iedere avond. Denk dat men de al gekochte voorraad vast de lucht inschiet.

Zo`n thundershirt heeft hetzelfde principe als dat inbakeren inderdaad. Dat doet Lise hier van het forum altijd. Ik moet ook nog een instructie ergens hebben. Het is niet moeilijk en kost geen drol.
Ja zou het geknal minder zijn?
Hebben jullie geen carbidknallers in de dan?
Ja zou het geknal minder zijn?
Hebben jullie geen carbidknallers in de dan?

Diki is 7 kg,.,,,, zou dat passen?
46 cm, borst omvang heb je pb gestuurd. Wil het wel overnemen.
Daisy heeft ook een thundershirt en die helpt echt wel. Ze is dan nog steeds bang, maar niet meer xo doodsbang dat ze probeert overal onder en achter te kruipen. Ze komt hijgt en trilt nog steeds maar komt eerder struen bij mij zoeken. En waar ze eerder nog uren erna bang bleef, hersteld ze nu veel sneller.
Goed om te horen Jolanda. Ik houd jullie op de hoogte of het shirt past en of het effect heeft.
Thundershirt is al binnen met dank aan Jolanda. Foto volgt, maar daar ben ik nooit zo goed en snel in. Voor Diki er goed op staat.
Oh ja, sorry, verkeerde naam..... excuses, mea culpa, is dit voldoende?
Beetje rustig aan mensen a.u.b. Ik had er ook geen problemen mee, was gewoon een vraag Ientje omdat we niets meer horen ervan.

En zijn er nog knallen bij jou in de buurt en heb je Diki het Thundershirt al aangedaan?

Misschien kwam het door het thundershirt. Maar het ging heel goed dit weekend. Vrijdag op zaterdag middenin de nacht knallen. Ik werd er wakker van maar Diki bleef lekker liggen. Dus tot zover gaat het super, maar de knallen waren niet heel dicht bij. Maar toch voldoende om haar normaal in de stress te laten gaan,
O heerlijk zeg. Hoop dat het zo blijft en ze goed door de knallen heen komt.
Oud en nieuw zal wel ff een dingetje zijn, maar als het goed is moet ook dat beter gaan met het thundershirt.
Oud en nieuw zal wel ff een dingetje zijn, maar als het goed is moet ook dat beter gaan met het thundershirt.