Tuigje voor Lisa

Verzorging huid, haar en nagels. Wil je iets kwijt over halsbanden, manden, voerbakken etc.? Kom binnen!
Plaats reactie
Noa en Lindi

Tuigje voor Lisa

Bericht door Noa en Lindi » 24 jul 2021, 14:42

Ik wil voor Lisa een tuigje kopen , nu had ik een instaptuigje gekocht, maar dat vind ik niks..Vind dit niet veilig :mrgreen: ze wurmt zich er zo weer uit.
Nu zit ik te denken aan een julius k9 tuigje , zo'n harnas., dit lijkt mij wel een veilig tuigje, ook nog in leuke kleuren.
Wat is jullie ervaring met tuigjes? En wat denken jullie zou dit wat zijn voor Lisa ? :lopen
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Corrie

Re: Tuigje voor Lisa

Bericht door Corrie » 24 jul 2021, 15:38

Ik zie regelmatig hondjes met een K 9 tuigje dus het lijkt me wel goed.
Zelf nooit gehad maar als je een tuigje voor je ondeugd wil kopen neem haar dan mee om te passen
Het ene tuigje zit soms beter en prettiger dan de ander
Benieuwd wat het wordt :Foto
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 24 jul 2021, 17:05

Noa en Lindi schreef:
24 jul 2021, 14:42
Ik wil voor Lisa een tuigje kopen , nu had ik een instaptuigje gekocht, maar dat vind ik niks..Vind dit niet veilig :mrgreen: ze wurmt zich er zo weer uit.
Nu zit ik te denken aan een julius k9 tuigje , zo'n harnas., dit lijkt mij wel een veilig tuigje, ook nog in leuke kleuren.
Wat is jullie ervaring met tuigjes? En wat denken jullie zou dit wat zijn voor Lisa ? :lopen
Wil welk instaptuigje had je gekocht er zijn verschillende. Hier nog nooit last gehad en heel makkelijk.
Afbeelding

Kelly

Bericht door Kelly » 24 jul 2021, 18:35

Ik gebruik voor shiva al jaren een Hurtta padded tuig

Deze

Afbeelding

En voor juicy een H tuig van rogs.
Dit soort
Afbeelding

Ik heb een k9 tuig voor shiva maar die is net te groot en de maat ervoor was te klein :ffedenken
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 24 jul 2021, 19:37

Wij hebben die k9 weg gedaan, zaten niet fijn.
Hondjes konden er niet mee liggen.

Wij hebben nude tuigjes van perfect fit, zitten zeer goed en zijn super zacht.

Ik heb er een draadje over gemaakt.
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 24 jul 2021, 19:38

Afbeelding

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 24 jul 2021, 20:06

Jo-Anne schreef:
24 jul 2021, 17:05
Noa en Lindi schreef:
24 jul 2021, 14:42
Wil welk instaptuigje had je gekocht er zijn verschillende. Hier nog nooit last gehad en heel makkelijk.

Afbeelding
Deze had ik gekocht.waardeloos ding :mrgreen:

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 24 jul 2021, 20:14

Kelly schreef:
24 jul 2021, 18:35
Ik gebruik voor shiva al jaren een Hurtta padded tuig

Deze

Afbeelding

En voor juicy een H tuig van rogs.
Dit soort
Afbeelding

Ik heb een k9 tuig voor shiva maar die is net te groot en de maat ervoor was te klein :ffedenken
Het Hurtatuig heb ik nog liggen van Noa maar die is nu nog veel te groot, maar nu herinner ik me ook dat ik zo een rogs tuigje had toen Noa pup was, Die heeft ze altijd fijn gedragen maar die is kapot gegaan .Ga ik toch nog weer naar de dierenwinkel om te kijken of ze die nog hebben .Dank je voor de tip Kelly.

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 24 jul 2021, 20:18

Zynaluna schreef:
24 jul 2021, 19:38
Hier de link er naar

https://shihtzuforum.nl/viewtopic.php?f=12&t=881
Dit tuigje lijkt mij ook wel wat voor Lisa, ziet er zeer comfortabel uit ga ik ook eens naar kijken dank je wel voor de tip. :goedzo

Ientje

Bericht door Ientje » 25 jul 2021, 17:48

Voor diki heb ik een k9 ttuig, eentje zonder zadeltje, met alleen riempjes. Gekocht via hun website. 0,0 hulp heb ik gekregen ik geloof dat ik wel 6 keer een mail heb gestuurd voor ik antwoord kreeg en toen dus ook nog eens de verkeerde maat advies. Jammer
Ik,vind het te hard materiaal, maar dat kan bij dragen soepeler worden, , maar buiten dat... het past dus niet. De omvang is goed, maar de borst riem hangt voor haar pootjes, kort ik,die in, want dat kan, zit het te dicht achter haar voorpootjes.
Ik wilde graag zo,n tuig voor de kabeltjes van de hulphonden school. Het tuigje van de school was ook te groot :surprised
Nu eentje laten maken van paracord, past precies, ze draagt het alsof ze nooit anders gedaan heeft. En het labeltje heb ik er zelf op gemaakt,

Kan je niet naar een grotere dierenwinkel? Die hebben vaak veel tuigjes op voorraad.

Plaats reactie