Nu zit ik te denken aan een julius k9 tuigje , zo'n harnas., dit lijkt mij wel een veilig tuigje, ook nog in leuke kleuren.
Wat is jullie ervaring met tuigjes? En wat denken jullie zou dit wat zijn voor Lisa ?

Wil welk instaptuigje had je gekocht er zijn verschillende. Hier nog nooit last gehad en heel makkelijk.Noa en Lindi schreef: ↑24 jul 2021, 14:42Ik wil voor Lisa een tuigje kopen , nu had ik een instaptuigje gekocht, maar dat vind ik niks..Vind dit niet veilig :mrgreen: ze wurmt zich er zo weer uit.
Nu zit ik te denken aan een julius k9 tuigje , zo'n harnas., dit lijkt mij wel een veilig tuigje, ook nog in leuke kleuren.
Wat is jullie ervaring met tuigjes? En wat denken jullie zou dit wat zijn voor Lisa ?![]()

Jo-Anne schreef: ↑24 jul 2021, 17:05Wil welk instaptuigje had je gekocht er zijn verschillende. Hier nog nooit last gehad en heel makkelijk.Noa en Lindi schreef: ↑24 jul 2021, 14:42Ik wil voor Lisa een tuigje kopen , nu had ik een instaptuigje gekocht, maar dat vind ik niks..Vind dit niet veilig :mrgreen: ze wurmt zich er zo weer uit.
Wat is jullie ervaring met tuigjes? En wat denken jullie zou dit wat zijn voor Lisa ?![]()

Het Hurtatuig heb ik nog liggen van Noa maar die is nu nog veel te groot, maar nu herinner ik me ook dat ik zo een rogs tuigje had toen Noa pup was, Die heeft ze altijd fijn gedragen maar die is kapot gegaan .Ga ik toch nog weer naar de dierenwinkel om te kijken of ze die nog hebben .Dank je voor de tip Kelly.
Dit tuigje lijkt mij ook wel wat voor Lisa, ziet er zeer comfortabel uit ga ik ook eens naar kijken dank je wel voor de tip.Zynaluna schreef: ↑24 jul 2021, 19:38Hier de link er naar
https://shihtzuforum.nl/viewtopic.php?f=12&t=881