Het haar rond de oren van Lotus weer kort geknipt.

Verzorging huid, haar en nagels. Wil je iets kwijt over halsbanden, manden, voerbakken etc.? Kom binnen!
Plaats reactie
Marga.

Het haar rond de oren van Lotus weer kort geknipt.

Bericht door Marga. » 13 sep 2021, 15:38

Ik heb gisteren het haar rond Lotus haar oren weer kort geknipt, het is goed gegaan de oren zitten er beiden nog aan. Het is wel altijd goed uitkijken omdat Lotus niet meewerkt en steeds wil zien wat ik aan het doen ben en dan het haar weer uit mijn vingers trekt. Doordat ze wel in het haar rond het oortje krabt komen hier snel klitten in en kammen vind ze ook al niet leuk dus dan is het haar kort houden de beste optie.

Afbeelding
Weer netjes geknipt.

Afbeelding
En zo word het als ik het laat groeien, het haar blijft net als het haar aan de staart doorgroeien op den duur kan ik er vlechtjes in draaien. Eerst vond ik het lang mooier maar ik twijfel of ik kort nu toch niet mooier en netter vind, ik denk het eigenlijk wel.

Corrie

Re: Het haar rond de oren van Lotus weer kort geknipt.

Bericht door Corrie » 13 sep 2021, 16:48

Lijkt me voor Lotus wel prettiger kort geknipte oortjes , klitten is ook niet fijn
Kan het niet goed zien maar ze heeft nu donkere iets opstaande oortjes
Goed gedaan Marga :applaus
Afbeelding

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 13 sep 2021, 20:33

Zo er is zeker een flink stuk af, knap gedaan hoor en beter dan steeds die klitten er uit moeten kammen ,is ook niet fijn voor Lotus :goedzo
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Marga.

Bericht door Marga. » 14 sep 2021, 14:09

Dat lange haar heeft Lotus al een tijdje niet meer het is te veel gedoe met kammen omdat het niet zo dik was en snel klitte. Misschien was het uiteindelijk wel dikker geworden als ik er regelmatig een klein stukje had afgeknipt, dit is met het haat aan de staart van Lotus ook gebeurd maar ik vind het kort prima.

Truus

Bericht door Truus » 15 sep 2021, 13:22

Sta leuk zo de korte oortjes Lotus :love
Afbeelding

Plaats reactie