Was vandaag een beetje druk met mijn (waarschijnlijk)nieuwe aanwinst. Morgenochtend ga ik op de fiets naar de kapper en zal dan een foto maken van de ketting.Jo-Anne schreef: ↑06 jun 2022, 19:17@ LiseJo-Anne schreef: ↑06 jun 2022, 08:38Waarom zou ik dat niets vinden ik heb ook zo`n voordrager op de fiets trouwens.Lise schreef: ↑05 jun 2022, 15:14Misschien vinden jullie het niets, maar ik vind het ideaal. Ik heb een voordrager op mijn fiets laten monteren, Daarop een hondenkrat met tyeraps vastgezet. Tuurlijk moet je de hond in het krat ook vastzitten, maar daar zijn speciale kettingen voor die je aan het tuig of de halsband vastzet.
Hoe zet jij ze vast wat zijn die speciale kettingen?![]()
Kun je die misschien laten zien die speciale kettingen wat je zegt om Karel vast te zetten?
Fietsmand
-
Lise
Re: Fietsmand
Lise schreef: ↑07 jun 2022, 19:29Was vandaag een beetje druk met mijn (waarschijnlijk)nieuwe aanwinst. Morgenochtend ga ik op de fiets naar de kapper en zal dan een foto maken van de ketting.

-
Lise
Sorry Jo-Anne, het heeft even geduurd, maar hier zijn de beloofde foto's.

Wij gebruiken deze riemen

Maar dan niet perse van doggyride. Deze kun je verstellen in lengte waardoor zelfs shiva niet uit de mand kan springen hahah. Shiva wil niet achterop de fiets mee en wil er met alle geweld uit maar dat gaat dan niet

Maar dan niet perse van doggyride. Deze kun je verstellen in lengte waardoor zelfs shiva niet uit de mand kan springen hahah. Shiva wil niet achterop de fiets mee en wil er met alle geweld uit maar dat gaat dan niet

-
Lise
De riemen lijken me een stuk beter dan de kettingen die ik gebruik.
Goede tip Kelly, ik ga googelen
Heel erg bedankt Lise

Thanks Kelly
Ja dat weet ik van Shiva hihihihihi lekkere draaikont, Kareltje zit ook echt helemaal niet stil. Soesje wilde nooit niet eens meer uit haar fietstas/mand geloof ik, verschil hè

Jazeker ik ga deze ook googelen