Teken, bah bodyguard druppels, vraag

Verzorging huid, haar en nagels. Wil je iets kwijt over halsbanden, manden, voerbakken etc.? Kom binnen!
Lise

Re: Teken, bah bodyguard druppels, vraag

Bericht door Lise » 24 apr 2021, 19:10

Jo-Anne schreef:
24 apr 2021, 13:27
Lise schreef:
24 apr 2021, 13:02
Corrie schreef:
24 apr 2021, 10:47
Hier gelukkig nog geen teek :woefwoef
Hier ook geen teek, hoewel de mannen op het gras lopen en in een klein bos. Moet er wel bij vermelden dat ik Frontline Combo gebruik. Ik weet dat het niet goed is, maar de doggies zijn wel vlo- en tekenvrij. In het verleden heb ik mildere middelen gebruikt, maar eerlijk gezegd vond ik dit niet werken. Vlooien en teken vond ik regelmatig. Vandaar weer terug bij Frontline Combo.
Waarom is Frontline Combo niet goed :geenidee
Frontline Combo doet zijn werk goed, maar is natuurlijk zooi voor de honden.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 24 apr 2021, 20:12

Lise schreef:
24 apr 2021, 19:10
Jo-Anne schreef:
24 apr 2021, 13:27
Lise schreef:
24 apr 2021, 13:02

Hier ook geen teek, hoewel de mannen op het gras lopen en in een klein bos. Moet er wel bij vermelden dat ik Frontline Combo gebruik. Ik weet dat het niet goed is, maar de doggies zijn wel vlo- en tekenvrij. In het verleden heb ik mildere middelen gebruikt, maar eerlijk gezegd vond ik dit niet werken. Vlooien en teken vond ik regelmatig. Vandaar weer terug bij Frontline Combo.
Waarom is Frontline Combo niet goed :geenidee
Frontline Combo doet zijn werk goed, maar is natuurlijk zooi voor de honden.
Jazeker inderdaad, het bestanddeel is Fipronil je weet wel van het "kippeneierenschandaal".
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 24 apr 2021, 20:14

Corrie schreef:
24 apr 2021, 14:28
Jo-Anne schreef:
24 apr 2021, 14:09
Corrie schreef:
24 apr 2021, 13:49

Jaren terug bij de Cavaliertjes Frontline Combo gebruikt totdat het niet meer hielp, overgegaan naar Adventix en tot heden tevreden,trouwens dit jaar nog niets gebruikt, begin in mei, zoek nog steeds kleine knoflook tabletjes, wat ik dus al 25 jaar gebruikte is er niet meer,dat hielp volgens mij ook tegen vlooien en teken
Ja dat hielp zeker hartstikke goed die knoflox! De fokker van Kareltje en Luna :wow gaf dat toen al. Maar knoflox verkopen ze inderdaad niet meer maar deze wel;

https://www.sanavesta.nl/knoflook-hond-kat

:zwaai
Thanx Jo-Anne, gebruik jij die ook ? Vanaf ons eerste cavaliertje knoflox gebruikt, ook aan bevolen door de Fokker, namen het gewoon als snoepje
Ja deze heb ik nu inderdaad. Deden wij ook hoor met de Knoflox gewoon als snoepje. Gek hè dat zoiets dan weer nergens meer te krijgen is :geenidee was gewoon knoflook.
Afbeelding

Plaats reactie