Omdat Daisy een twijfel geval was zijn we naar de winkel toe gegaan. Rustig tijdstip en er was verder niemand, dus met afstand houden kon de eigenaresse mooi de tuigjes bij de meisjes aanpassen en op maat zetten.
Echt ontzettend fijn, we hadden al via mail contact gehad en ze dacht zo goed mee. Heeft ook speciaal tuigjes apart gehouden zodat er voor Daisy twee maatjes waren maar beide dames hebben maatje xxs hahaha.
Heerlijke degelijke tuigjes die goed zitten en ook nog eens leuk zijn om te zien. Lekker in het fuchsia want tja het zijn wel meisjes he
Daisy vond het passen helemaal geen probleem want aandacht is aandacht hahaha, daarna heeft ze de winkel nog even verkend en liep de dochter van de eigenaresse met Daisy mee hihi.
Abigail vond het erg spannend, ik kon haar niet vast houden want we hielden afstand maar ik stond wel vlakbij. Toch was het voor haar een angstig iets want ze ging plat op de grond liggen en hield mij met argusogen in de gaten. Zo sneu om te zien want Carla was zo lief en rustig met ze.
Nu nog even lampjes bestellen om op de tuigjes te doen en dan zijn ze klaar voor het donker straks want dan loop ik toch langs de weg of moet ik hem over steken en het is daar erg donker.
Alleen welke kleur lampjes..... heeeellllppppp..... keuzestress hahahaha.