Trimmer kosten
Re: Trimmer kosten
80€ voor alle twee
Ik weet dat het baasje van Kito 90€ voor hem alleen heeft betaald
Ik weet dat het baasje van Kito 90€ voor hem alleen heeft betaald

€ 80 voor allebei is niet duur Roman
van Kito is een heel ander verhaal, zit te denken was hij het nou die toen zo raar geknipt was of een andere Shih Tzu

ik dacht voor alle 2 € 96, weet het niet goed meer had gewoon € 100 gegeven
trimsalon was een poosje dicht geweest, minder verdient dus klein extratje, moet ook aan m´n eigen portemonnee denken
trimsalon was een poosje dicht geweest, minder verdient dus klein extratje, moet ook aan m´n eigen portemonnee denken

Dat was kito
En ze heeft ondertussen div trimsters geprobeerd
( niet onze) maar veel geld kwijt en resultaat niet goed
En ze heeft ondertussen div trimsters geprobeerd
( niet onze) maar veel geld kwijt en resultaat niet goed

Soms vind je niet de goeie trimmer, en soms moeten ze nog leren "shih tzu" te knippen
Weet nog wel van Luna en Zyna ook soms in het begin zooooo kort een kapsel waarin je ze niet herkende, eigenlijk wat u aangaf over oomppie maar nu altijd leuk gedaan

Nou zyna en luna worden handig geknipt.
Omdat we veel naar zee gaan.
Langer vind ik mooier.
Omdat we veel naar zee gaan.
Langer vind ik mooier.

Ohhh Loraine dat parfummetje waar je het over hebt dat had ze dus bij Karel erop gedaan, ik wist van niets. Maar dat was wel zo vies gatver wat een lucht en dat bleef ook maar zo hangen kreeg het met geen mogelijkheid weg. En natuurlijk overal waar hij op gezeten had zat het ook op.Loraine schreef: ↑10 apr 2021, 22:51€52,50 geloof ik.
Daarvoor wordt Mahdu gewassen, uitgeblazen, geborsteld, geknipt, geschoren en zijn nagels geknipt.
Als ik wil krijgt hij ook een parfummetje op, maar ik.vind hem gewoon vers vd salon al heerlijk ruiken dus geen parfummetje voor Mahdu.
Voor Dívka kostte het de laatste keer dat ik het vroeg €55,- maar dat was vóór de prijsverhoging dus dat zal nu wel iets van €57,50 zijn schat ik.
Daarvoor zou ze dan gewassen worden, uitgeblazen, geborsteld, 'in model' (uitstekende pieken en voetjes) geknipt en nagels geknipt.
Ook hier de optie voor een parfummetje.
Dívka doe ik echter zelf, die is buiten de aanschafkosten vd scharen, kammen, waterblazer, babybad met standaard en af en toe een fles shampoo, conditioner of antiklitspray dus gratis.
En moet je Mahdu klitvrij brengen? of haalt de trimmer er evt. een klit uit?

Wij betaalde 52,50 per hond maar dat is ondertussen 3 jaar geleden? En dat zal nu wel rond de 60 euro liggen. We moesten ze wel klitvrij aanleveren
De tondeuse van 250 euro hebben we er al dik uit haha
De tondeuse van 250 euro hebben we er al dik uit haha

Betaal 20 euro daar kom Tineke nog voor thuis ook is wel een vriendin van me
Maar moet Luca wel zelf wassen.
De klanten die ze heeft betaal je 25 euro bij haar
Kam Luca iedere dag heeft bijna geen klitten
Maar moet Luca wel zelf wassen.
De klanten die ze heeft betaal je 25 euro bij haar
Kam Luca iedere dag heeft bijna geen klitten

Doet ook erg zeer ik weet niet of je het dan lastig kan noemenLoraine schreef: ↑11 apr 2021, 11:19Ik moet hem zo klitvrij mogelijk brengen, lukt dat niet dan knipt of scheert ze de klitten eruit.
Ik geef zelf ook aan dat als het erg is ze hem desnoods maar extraextra kort zet, ze weet ook dat ik een hekel heb aan kammen en dat Mahdu behoorlijk lastig kan zijn (tegenwerken, pootjes samenknijpen, bijten).

Voor Abigail ben ik 45 euro kwijt en voor Daisy hangt af van af hoe uitgebreid er geknipt is... soms alleen voetjes en soms helemaal bijwerken.
Ik breng ze altijd klitvrij. Althans dat probeer ik, soms blijk ik toch een klitje over het hoofd gezien te hebben.
De smurfjes ruiken altijd heerlijk maar enkel door waar ze mee gewassen zijn, nooit een parfummetje.
Ik breng ze altijd klitvrij. Althans dat probeer ik, soms blijk ik toch een klitje over het hoofd gezien te hebben.
De smurfjes ruiken altijd heerlijk maar enkel door waar ze mee gewassen zijn, nooit een parfummetje.
-
Noa en Lindi
Voor Lindi betaal ik € 67.00, Ze wordt dan lekker gewassen en geknipt, de a***lklieren altijd geleegd, nageltjes geknipt en de tandjes gepoetst. Dit doe ik zo ongeveer zo om de 10 weken !
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa