Waterblazer
Waterblazer
Wie gebruikt er een waterblazer en wat zijn de ervaringen?
Re: Waterblazer
Ik heb er geen Lise dus geen ervaring hier mee
Dacht dat Ientje er 1 had maar weet het niet zeker
Dacht dat Ientje er 1 had maar weet het niet zeker

Nee ik heb er ook geen eentje, wel ooit van plan geweest. Maar ze maken zo`n herrie.
Volgens mij heeft Ientje er 1 ja.
Wil je een waterblazer dan Lise?
Volgens mij heeft Ientje er 1 ja.
Wil je een waterblazer dan Lise?

Nee geen waterblazerl een soort fohn met een borstel er op. Was er destijds wel mee bezig, maar zoveel herrie.
https://www.amazon.nl/Hondenf%C3%B6hn-W ... 7516&psc=1
Deze heb ik, maar gebruik hem vaak zonder borstel, en of hij nu beter blaast dan een fohn weet ik niet,,wel een licht ding en makkelijker vasthouden dan een grote fohn.
Deze heb ik, maar gebruik hem vaak zonder borstel, en of hij nu beter blaast dan een fohn weet ik niet,,wel een licht ding en makkelijker vasthouden dan een grote fohn.
Bedankt voor de info Ientje.Ientje schreef: ↑24 jun 2023, 12:04https://www.amazon.nl/Hondenf%C3%B6hn-W ... 7516&psc=1
Ja, ik denk erover een waterblazer aan te schaffen en ben me aan het inlezen. Vandaar mijn vraag.
Je blaast er al het vuil en zelfs eventuele klitten mee uit. Het lijkt mij wel een handig hulpmiddel in de herfst en winter. Alleen die herrie is denk ik niet fijn voor de doggies. Misschien een kwestie van wennen.
Lise wil jij 'm dan gebruiken op een droge vacht , dacht daar eigenlijk aan nu met al die stukjes grasarenLise schreef: ↑24 jun 2023, 13:01Ja, ik denk erover een waterblazer aan te schaffen en ben me aan het inlezen. Vandaar mijn vraag.
Je blaast er al het vuil en zelfs eventuele klitten mee uit. Het lijkt mij wel een handig hulpmiddel in de herfst en winter. Alleen die herrie is denk ik niet fijn voor de doggies. Misschien een kwestie van wennen.

Die van mij blaast niet echt vuil er uit, jaar ja als je een hond droog fohnt valt er zand uit.,
Ik heb een kappersfohn.(Met een koudestand) Inderdaad voor het vuil eruit te blazen als we gewandeld hebben.Lise schreef: ↑24 jun 2023, 13:01Ja, ik denk erover een waterblazer aan te schaffen en ben me aan het inlezen. Vandaar mijn vraag.
Waterblazer duurt erg lang.

Dank je wel voor de tip Jo-AnneJo-Anne schreef: ↑27 jun 2023, 08:18Ik heb een kappersfohn.(Met een koudestand) Inderdaad voor het vuil eruit te blazen als we gewandeld hebben.Lise schreef: ↑24 jun 2023, 13:01Ja, ik denk erover een waterblazer aan te schaffen en ben me aan het inlezen. Vandaar mijn vraag.
Waterblazer duurt erg lang.
![]()