Hier onder wat vrolijke puppenfoto’s! Waaronder een foto van een diep slapende Tommy... wat een uurtje in de tuin al niet voor avonturen met zich mee brengt zeg
Wat hebben jullie hondjes gedaan met dit heerlijke weer?

misschien ook leuk om de geboorte dag van Tommy door te geven

Jo-Anne schreef: ↑24 apr 2020, 09:54Nou die heeft het wel naar zijn zin zeg. En alweer 12 weken![]()
Heerlijk hè zo`n puppy![]()
Je treft het wel dat het mooi weer dat je er lekker mee naar buiten kunt. Kan hij goed wennen aan allerlei dingen.
Die laatste foto, smelt smelt zo lieffff![]()
Zat er nou water in zijn privezwembad?![]()
Wij hebben lekker gewandeld in het natuurgebied. Dat kan alleen als de wind niet zo hard is en dat was zo. Alleen jammer dat hij daar aan de lijn moet.
![]()
ben je al op pad geweest met Tommy en Kaya in de buggy ?Niki_Tommy schreef: ↑24 apr 2020, 22:31Dank jullie wel!!
Ik probeer zo veel mogelijk foto’s te maken van alle leuke dingen. Ze worden zo snel groot hahah![]()

Corrie schreef: ↑12 mei 2020, 18:57ben je al op pad geweest met Tommy en Kaya in de buggy ?Niki_Tommy schreef: ↑24 apr 2020, 22:31Dank jullie wel!!
Ik probeer zo veel mogelijk foto’s te maken van alle leuke dingen. Ze worden zo snel groot hahah![]()
vroeg me af wat voor één het is geworden en of de heren Sjoetjes het fijn vinden