Zonaanbidsters

Hier kun je foto's van je schatjes kwijt. In de eerste plaats je Shih-Tzu(s) maar ook je andere huisdieren zijn van harte welkom! Ook filmpjes!
Plaats reactie
Jolanda

Zonaanbidsters

Bericht door Jolanda » 02 jun 2020, 13:26

Mijn kleine zonaanbidsters :love
Daisy wel even in de gaten houden want ze heeft niet veel vacht er is gister al iets op haar hoofdje verbrand.

Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig ging Daisy uit zichzelf weer naar binnen en lekker in hun iglo (zo noem ik dat grote berenhoofd maar haha) liggen.
Afbeelding

Zynaluna

Re: Zonaanbidsters

Bericht door Zynaluna » 02 jun 2020, 13:49

Leuke foto’s van je hondjes :cool
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 02 jun 2020, 15:35

heerlijk genieten van het :zun hé meisjes
kunnen ze echt verbranden door de vacht heen Jolanda?
mijn meiden hebben toch heel veel zon gehad al die jaren in Spanje
wat een leuk ding zeg waar Daisy in ligt :love
:cool

dit weten we natuurlijk allemaal :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 02 jun 2020, 15:45

Op de foto lijkt haar vacht nog best wat, maar in real life is het om te huilen... Dus plekken waar echt zo goed als niks zit en dat dus ook op haar hoofdje, daar is ze gister dus iets verbrand. Niet heel erg want ik houd het altijd in de gaten, maar toch wel wat roodachtig en heb er dus wat op gesmeerd.
Waar vacht zit verbanden ze niet, maar bij Daisy zijn er dus plekken waar je direct op dr huidje kijkt :cry:
Abigail ben ik dus weer niet bang dat ze verbrand want die heeft een lekkere vacht die haar daarvoor beschermd. Maar goed ook want die gaat gewoon echt liggen bakken :giller
Daisy zit nu buiten lekker in de schaduw, ze is zo graag buiten maar met haar vergrote pupillen en die vacht is het gewoon niet fijn voor haar die hete zon. Ze komt dan ook (in tegenstelling tot vroeger want ze lag samen met Abby te bakken) soms gewoon niet buiten of gaat weer snel naar binnen toe.

Die iglo heet officieel een Dog Cave en is schreeuwend duur, ik heb een paar jaar geleden mee gedaan met een win actie en zowaar gewonnen. Ik kwam er pas achter hoe groot hij was toen hij bezorgd werd :giller
Maar de meiden liggen er graag in dus hij is gebleven hihi. Alleen het kleine kussentje wat er bij zat was niet zacht genoeg voor hun kontjes, dus nu een oud hoofdkussen er in en voila hihi.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 02 jun 2020, 15:51

Wat een lieve foto`s meis van Daisy en Abigail :love :love
en een leuk ding is dat Daisy ligt zo lieffff erin te slapen echt een plaatje hoor. Als er nog eens een fotowedstrijd hier is met slaapthema, insturen hoor :klapklap zielig hè dat ze niet meer zo in de zon kan zitten, daar kun je als baasje ook weinig aan doen.
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 02 jun 2020, 16:08

Ja lief he :rooiebiet
Ze zijn ook lief hihi.

Weet je dat ik toen zelfs vergeten was dat ik mee had gedaan hahaha. Ik werd ineens getagd in een bericht en dacht huh... Dus ging kijken en bleek toen die Dog Cave gewonnen te hebben hahaha.
Komt er een doos zo groot dat die amper door de deur kon whahaha. Maar de meiden zijn er super blij mee. Mijn schoonzus wilde er ook één dus vroeg mij toen om te kijken of ze er ook een maatje groter waren. Die zijn er niet, want er zijn maar twee maatjes. De small en deze en deze kost dus gewoon 120 euro he :-o Hij is wel super makkelijk schoon te maken, het kussen smijt ik in de wasmachine en dan zet ik de iglo buiten en spuit hem af met de tuinslang en haal er dan een sopje over, weer afspuiten en lekker laten drogen buiten hihi.

Corrie

Bericht door Corrie » 02 jun 2020, 16:30

@ Jolanda
had jij geen petjes of zo bij iemand besteld :woefwoef
daar was ik eigenlijk nog zo benieuwd naar
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 02 jun 2020, 16:40

Nee, Daisy krijgt een petje van iemand die in de Shih Tzu groep op facebook zit. Zo ontzettend lief.
Ze stuurde me van het weekend een berichtje dat ze bericht gekregen had dat de levering vertraagd was. Dus nog even geduld.
Zodra hij binnen is zal ik een foto maken en laten weten wat mevrouw er van vindt.

Truus

Bericht door Truus » 02 jun 2020, 21:10

Wat een leuke foto,s van je meisjes :love Jolanda
Wist niet dat de hondjes ook kon verbranden nooit van gehoord
Ik heeft het nog nooit mee gemaakt met de hondjes die ik heeft gehad
Wat leuk dat berenhoofd :cool
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 03 jun 2020, 11:48

Normaal bied hun vacht bescherming, maar bij Daisy is die zo dun dat hij niet voldoende beschermd. Dus zij is mijn eerste hondje die hier last van heeft.

Plaats reactie