Dank je, ik vond de foto zo leuk, en heb gevraagd aan Marga, mag ik op Lotus oefenen met tekenen, en dat mocht, echt lief van haar. Balou ligt naast Lotus op de foto, maar dat zie ik niet zitten, zwart is zo moeilijk en zo kort haar.
Marga`s foto antwoorden
Re: Marga`s foto antwoorden
Klopt, Ientje kan goed tekenen. Deze foto van Lotus vind ik erg mooi maar zeker ook die van Diki en de vogels die ze tekent vind ik ook altijd erg goed.
Bloos bloos, dank jullie wel.
Het was gisteren heerlijk vertoeven achter het huis met mijn camera binnen handbereik.
Nemo en de honden zaten in hun ren, alleen besloot Lotus dat er doorlopend naar de buurman geblaft moest worden. Ik was het op den duur helemaal zat en heb Lotus naar binnen gedaan maar toen wilde Balou ook naar binnen, ook goed. Terwijl de honden binnen lagen te slapen hebben Nemo en ik naar vogeltjes gekeken. Zo genieten.

Nemo gluurt naar de vogels.

Nemo en de honden zaten in hun ren, alleen besloot Lotus dat er doorlopend naar de buurman geblaft moest worden. Ik was het op den duur helemaal zat en heb Lotus naar binnen gedaan maar toen wilde Balou ook naar binnen, ook goed. Terwijl de honden binnen lagen te slapen hebben Nemo en ik naar vogeltjes gekeken. Zo genieten.

Nemo gluurt naar de vogels.

Super mooie foto's
prachtig tijdens de vlucht en Nemo zit ook te genieten
Ik heb ook wat gemist zie ik net , prachtig de tekening van Lotus
Ientje m'n complimenten, wat heb jij een mooie tekening gemaakt van Lotus
Ik heb ook wat gemist zie ik net , prachtig de tekening van Lotus
Ientje m'n complimenten, wat heb jij een mooie tekening gemaakt van Lotus

Wat mooi! Die vogels in vlucht, Heel knap.
Heeft Nemo nu allemaal vlekken?
Heeft Nemo nu allemaal vlekken?
Bedankt.
Dat heeft Ientje idd super gedaan, ik ben erg blij met de tekening van Lotus.
Een van mijn favorieten om te fotograferen zijn insecten en dan vooral libellen en juffers. Mijn kinderen begrijpen niet echt wat ik hier aan vind, na een jaar libellen fotograferen heb je ze toch wel gezien? Maar nee hoor, ik kijk ieder jaar opnieuw uit naar het uitsluipen van de libellen en ben nog steeds erg gefascineerd door deze insecten. Natuurlijk vind ik andere insecten ook leuk, vooral de exemplaren die ik nog nooit eerder gezien heb. Ik ga altijd uit proberen te zoeken wat ik precies heb gefotografeerd.
Gisteren kwam ik een juffer tegen en twee vlindertjes, een atalanta en een groen micro vlindertje de wolkenlucht was gisteren ook erg mooi.

Godlinze.
Gisteren kwam ik een juffer tegen en twee vlindertjes, een atalanta en een groen micro vlindertje de wolkenlucht was gisteren ook erg mooi.

Godlinze.
Oh ja een groen microvlindertje wat mooi zeg
hier zitten ook allerlei soorten vorig jaar geen grote libelle gezien maar dit jaar zijn ze er weer.
Prachtig Marga
Prachtig Marga

Hier gaat de libellen stand achteruit, ik heb hier ook nog geen grote libellen gezien maar wel juffers maar ook minder als andere jaren, het is wisselend.
-
Lise
Zo vind ik krekels en het geluid dat ze produceren helemaal geweldig. Ik heb ze nog niet gehoord, maar volgens mij is het nog te vroeg in de zomer om van hun geluid te genieten.
Wat een mooie en lieve fotoos Marga.
Wat zit je kleindochter mooi op haar pony
Prachtige foto's van een trotse oma
Ja het weer is veranderd, niet echt veel regen gevallen hier , had meer verwacht maar komt misschien nog

Prachtige foto's van een trotse oma
Ja het weer is veranderd, niet echt veel regen gevallen hier , had meer verwacht maar komt misschien nog