Helaas al gesloten en het is pas 26 oktober. Nou ja, dan plaats ik de foto maar hier.
Max en Pepper aan de snuffel met twee kolossen op de achtergrond (geen idee wat het voor dieren zijn)

Lise schreef: ↑26 okt 2020, 13:32Kom net terug van een heerlijke lunchwandeling en wilde deze foto plaatsen voor de fotowedstrijd.
Helaas al gesloten en het is pas 26 oktober. Nou ja, dan plaats ik de foto maar hier.
Max en Pepper aan de snuffel met twee kolossen op de achtergrond (geen idee wat het voor dieren zijn)![]()
.

Nee hoor, gelukkig zijn mijn honden niet zo snel onder de indruk. Heb ze vanaf pup al meegenomen naar de polder, waar heel veel ruiters met paarden zijn. Ze zijn dus gelukkig wel wat gewend.
Huh, jammer dat dit nu weer zo moet... Jo-Anne, ik heb echt geen tijd en puf om me met allerlei sluitingsdata bezig te houden. Ik ging er gewoon van uit dat foto's tot de laatste dag van de maand geplaatst kunnen worden.Jo-Anne schreef: ↑26 okt 2020, 14:44Lise schreef: ↑26 okt 2020, 13:32Kom net terug van een heerlijke lunchwandeling en wilde deze foto plaatsen voor de fotowedstrijd.
Max en Pepper aan de snuffel met twee kolossen op de achtergrond (geen idee wat het voor dieren zijn)![]()
.
Ja zeker jammer dat dit nu weer zo moet Lise. Waarom niet een PB gestuurd naar mij dan hadden we even kunnen overleggen. Heb hem echt nog maar net gesloten, omdat het al voorbij de 23e was wat de sluitingsdatum is.