Tuincentrum

Hier kun je foto's van je schatjes kwijt. In de eerste plaats je Shih-Tzu(s) maar ook je andere huisdieren zijn van harte welkom! Ook filmpjes!
Plaats reactie
Corrie

Tuincentrum

Bericht door Corrie » 11 nov 2020, 14:43

Tuincentrum geweest, drukte viel mee
Konijntjes kijken

Afbeelding

Afbeelding

Dat ruikt lekker
Afbeelding

Ze vonden het niet zo interessant
Afbeelding

Een reuze reuze Kerstman
Afbeelding
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Re: Tuincentrum

Bericht door Jo-Anne » 11 nov 2020, 14:53

Whaaaaa dat reuzebot daar hadden L & K er wel even uit gewild :proest :proest

Leuk Corrie had je het naar je zin of toch anders als andere jaren?

:super :cool
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 11 nov 2020, 14:56

Gezellig ff naar tuincentrum
Leuke foto’s :top
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 11 nov 2020, 15:04

Anders, niet prettig met mondkapje , ik ga er van zweten , vond het ook niet zo sfeervol , maar de helft gezien , Henk redt het niet zo lang
Sneeuwdekens, ander soort snoertjes met lampjes voor de huisjes ( afwachten of die wel passen) en violen meegenomen
Olie/krentenbollen van het kraampje buiten, vind Henk lekker
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 11 nov 2020, 15:14

Leuke foto,s Corrie van die reuzebot is leuk :woefwoef
Ja die mondkapjes zijn vervelend ben blij als ik buiten ben dat ik het af kan doen
Heeft ook last van dat je bril aanslaat Corrie
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 11 nov 2020, 16:33

Leuke foto’s, gezellig met de hondjes erbij.
Mijn man heeft voor in de winkel van die doorzichtige, die staan wat van de gezicht af. Meteen een aan mijn moeder gegeven, die klaagde dat ze het benauwd had met een mondkapje.
Een stuk beter zei ze. Ik ben toch niet overtuigd van het nut van zo’n mondkapje.

Ientje

Bericht door Ientje » 11 nov 2020, 19:51

Wat leuk tuincentrum, kan ik ook zo van genieten. Helaas, nu even niet, geen openbaar vervoer ..

Corrie

Bericht door Corrie » 12 nov 2020, 10:14

Yvonne schreef:
11 nov 2020, 16:33
Mijn man heeft voor in de winkel van die doorzichtige, die staan wat van de gezicht af. Meteen een aan mijn moeder gegeven, die klaagde dat ze het benauwd had met een mondkapje.
Een stuk beter zei ze. Ik ben toch niet overtuigd van het nut van zo’n mondkapje.
Hier bij de bloemenwinkel dragen ze ook van die doorzichtige kappen , voor hun ideaal,ze hadden er ook een paar voor de verkoop maar vind ze voor mezelf te groot om als je uit de winkel bent op te bergen :rooiebiet
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 12 nov 2020, 11:59

Corrie schreef:
12 nov 2020, 10:14
Yvonne schreef:
Hier bij de bloemenwinkel dragen ze ook van die doorzichtige kappen , voor hun ideaal,ze hadden er ook een paar voor de verkoop maar vind ze voor mezelf te groot om als je uit de winkel bent op te bergen :rooiebiet
Klopt zijn van die grote faceshields. Je hebt ze ook kleiner, las alleen dat vanaf december als het verplicht is die niet meer mogen. Ja de logica ontgaat me telkens, maar goed :geenidee

Kelly

Bericht door Kelly » 12 nov 2020, 13:02

Leuke fotos corrie :love
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 13 nov 2020, 09:36

Yvonne schreef:
Ik heb het ook benauwd met zo`n mondkapje, en mensen zitten volgens mij veel meer aan hun gezicht zo.
Draag jij ook eentje naar de supermarkt Yvonne :geenidee
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 13 nov 2020, 10:23

Jo-Anne schreef:
13 nov 2020, 09:36
Yvonne schreef:
Ik heb het ook benauwd met zo`n mondkapje, en mensen zitten volgens mij veel meer aan hun gezicht zo.
Draag jij ook eentje naar de supermarkt Yvonne :geenidee
Ja, sinds het dringende advies, omdat ik wist dat het in december verplicht wordt en om het winkelpersoneel. Ik geloof er niet in, dus doe het puur voor een ander.

Jolanda

Bericht door Jolanda » 13 nov 2020, 10:53

Wat een heerlijke foto's :love

Ik hoor bij de konijntje gewoon "ah mam, toe nou mogen we er één....toe....alsjeblieft...." :proest :proest :proest

Dat grote bot dan ook hihi, dat neusje wordt er naartoe getrokken hihi.

Dat ga ik wel missen hoor, vond ik elk jaar zo leuk met de meiden naar het tuincentrum en de meiden genoten dan echt zo ontzettend.
Kan me voorstellen dat het heel anders is nu. Niet lekker relaxed kijken en genieten met zo'n mondkapje op.

Vind ze ook warm en niet fijn. Had er twee, maar heb er nog wat bij besteld want ik was ze na elk gebruik en als ik straks vaker weg zal moeten dan kom ik met twee te kort.
Dus heb weer leuke printjes uitgezocht en als verrassing zat er één met hondjes bij hihihi.

Plaats reactie