Molly neemt haar opvoedkundige taken serieus en Sam wordt geregeld teruggefloten. Prima. Ze spelen ook samen trekspelletje met speeltje. Dat Molly deelt zegt heel wat, want dat is niet haar sterkste kant. De teckel op de foto is van mijn schoonzus.

Gaat snel hè

Snap ik helemaal Jo-Anne. Je moet doen waar jij je het beste bij voelt. Ik heb nog steeds wel op onverwachte momenten dat ik vol schiet. De pup leidt wel af. De beslissing vond ik heel spannend, maar het voelde thuis zo raar alleen met Molly en ik wist dat ik wel ooit weer een klein hondje erbij wilde. Super zenuwachtig, maar het voelde meteen goed toen ik haar zag en geen moment meer getwijfeld daarna.Jo-Anne schreef: ↑19 jun 2025, 21:37Gaat snel hèMolly geniet ook
![]()
Vind het ook wel moedig van jullie een ander hondje vrij snel na Gizmo. Soms is dat goed, ik kan het (nog) niet.
Iedereen zegt doen! maar voor mij gaat het nog niet. Kareltje was haast 18 jaar bij onsIk heb nog grote moeite met het veranderen van mijn hele ritme, alles was samen en voor Karel al zo lang.
Vind het wel heel leuk voor jullie dat je Sam hebt gehaald, ook dat het met Molly zo goed gaat.
Ik vind het zo`n schatje om te zien Sam

SpAM ja hihihi

Zeker vermoeiend af en toe ja kan ik me voorstellen. Tis toch allemaal wennen aan zo`n nieuwe peuterYvonne schreef: ↑11 jul 2025, 09:51
Op zich gaat het goed. molly moest wel wennen. Gizmo liet Molly met rust dat doet Sam niet. Soms krijgt ze een snauw maar dat is prima moet ze ook leren. Ze spelen samen dat vindt Molly wel leuk. Tsja tis net een peuter die nog alles moet leren grappig maar vermoeiend met vlagen.