Weekend verslag van Diki en Ientje 21-22-23 augustus 2021, in gedeeltes.
Re: Weekend verslag van Diki en Ientje, in gedeeltes.
Dank jullie wel.
Net een tweede korter rondje. Kwam bij de oppas buurman langs, daar ging Diki als pupje heen als ik met mijn ma mee moest op doktersbezoek. Ze vergeet niets en ze is gek op de buurman.
Nu was hij in de tuin, en ja, toen weigerde ze mee te lopen tot de buurman haar had dag gezegd.
Kopje onder het hekje door, en maar snuffelen ,,ja hij is er echt waar, ik zie het...,,
Buurman kwam, uitgebreid knuffelen, en opeens dacht ze er aan. Oeps, vrouwtje praat met iemand dan moet ik er tussen zitten om de mensen op afstand te houden. Het kwartje van deze hulphonden oefening begint echt te vallen.
Tot... buurman zei, wil jij wel wat lekkers? Hij liep zijn tuin in en Diki er achteraan, zo de kamer in, de katten die hij heeft, daar keek ze niet eens naar, en wel leuk, met een bekje vol met gedroogd stukje zalm toch eerst weer naar buiten om het bij mij op te eten.
En dat terug komen kon ik mooi op de foto zetten
Nu was hij in de tuin, en ja, toen weigerde ze mee te lopen tot de buurman haar had dag gezegd.
Kopje onder het hekje door, en maar snuffelen ,,ja hij is er echt waar, ik zie het...,,
Buurman kwam, uitgebreid knuffelen, en opeens dacht ze er aan. Oeps, vrouwtje praat met iemand dan moet ik er tussen zitten om de mensen op afstand te houden. Het kwartje van deze hulphonden oefening begint echt te vallen.
Tot... buurman zei, wil jij wel wat lekkers? Hij liep zijn tuin in en Diki er achteraan, zo de kamer in, de katten die hij heeft, daar keek ze niet eens naar, en wel leuk, met een bekje vol met gedroogd stukje zalm toch eerst weer naar buiten om het bij mij op te eten.
En dat terug komen kon ik mooi op de foto zetten
Heel leuk verslag Ientje mooie foto`'s
Mooie omgeving ook hier heeft je, hier niet zoveel in de buurt,en heeft geen auto om ergens hier te gaan
Dus loopt alleen maar langs de vijver.
Doe veel in de tuin en binnen met Luca
Mooie omgeving ook hier heeft je, hier niet zoveel in de buurt,en heeft geen auto om ergens hier te gaan
Dus loopt alleen maar langs de vijver.
Doe veel in de tuin en binnen met Luca

Dank jullie wel allemaal, was leuk om te doen.
Truus, het is maar een klein parkje, maar toch zeker ruim 40 jaar geleden aangelegd en ja, dan gaat de natuur leven. Is leuk, Jammer dat ik de schildpad die hier in het water leeft niet op de foto kon krijgen, te donker, hij was er wel, maar niet te zien op de foto.
En dit is dan de laatste. Lekker lui op de bank.

Truus, het is maar een klein parkje, maar toch zeker ruim 40 jaar geleden aangelegd en ja, dan gaat de natuur leven. Is leuk, Jammer dat ik de schildpad die hier in het water leeft niet op de foto kon krijgen, te donker, hij was er wel, maar niet te zien op de foto.
En dit is dan de laatste. Lekker lui op de bank.

Gezellig hoor zo'n verslag en Diki heeft super meegewerkt dus lekker luieren 

@Ientje
Wat leuk dit verslag om te kijken hoe jullie weekend verloopt. Ook Diki`s weg heb je mooi vastgelegd, kreeg echt een indruk hoe het gaat en hoe de omgeving is, paadjes die je wandelt en speelt met Diki en hoe zij daar naar uitkijkt, (ook naar haar eten
) 
Wat leuk dit verslag om te kijken hoe jullie weekend verloopt. Ook Diki`s weg heb je mooi vastgelegd, kreeg echt een indruk hoe het gaat en hoe de omgeving is, paadjes die je wandelt en speelt met Diki en hoe zij daar naar uitkijkt, (ook naar haar eten

Dank jullie wel, leuk om te doen en je ziet opeens veel meer :lol:
-
Noa en Lindi
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
Ja geweldig verslag. Ik denk altijd wat maken we mee onderweg, maar als je het zo bekijkt maakt Diki genoeg mee. Wat grappig dat floss zoeken. 
En ik denk altijd als Diki niet wandelt met buurman, wat is ze toch sneu, alleen dit kleine parkje en zo nu en dan naar het winkelcentrum 

Mooie foto zeg deze van Diki