Luca is niet lekker
Luca is niet lekker
Luca die wil niet eten sinds gisteren geen brokjes gegeten en die brokjes van vanmorgen staan er ook nog
Vannacht over gegeven hij is ook rustig zo ken ik Luca niet en wil alleen maar bij me liggen.
Maar kan niet merken dat die ziek want als er iemand voorbij loopt langs het huis vlieg die gelijk op de stoel om te blaffen.
Afwachten hoe het morgen is, ben gelijk in paniek als die zo is.
Vannacht over gegeven hij is ook rustig zo ken ik Luca niet en wil alleen maar bij me liggen.
Maar kan niet merken dat die ziek want als er iemand voorbij loopt langs het huis vlieg die gelijk op de stoel om te blaffen.

-
Lise
Re: Luca is niet lekker
Truus geen paniek hoor. Peppie heeft eergisteren 's nachts ook overgegeven en wilde gisteren ook niet eten. Gisterenavond at hij en vandaag is hij het ventje weer.Truus schreef: ↑29 dec 2021, 14:53Luca die wil niet eten sinds gisteren geen brokjes gegeten en die brokjes van vanmorgen staan er ook nog
Niet eten is niet zo erg. Het belangrijkste is drinken. Drinkt Luca wel?
Nou Luca is nog niet het ventje hoor slaap veel en als ik na beneden of opsta loopt die gelijk achter me aan Nu niet
Luca drink niet veel zie hem haast nooit drinken ook als zijn brokjes eet drink die nooit, wat ze wel hoor te doen.
Kijken of de vanavond wil eten.
Fijn dat Peppie
weer het ventje is
Luca drink niet veel zie hem haast nooit drinken ook als zijn brokjes eet drink die nooit, wat ze wel hoor te doen.
Kijken of de vanavond wil eten.
Fijn dat Peppie

Luca's maagje wat van streek , idd niet eten is niet zo erg , hij zal toch wel wat drinken Truus , hier drinkt Kissy meer dan Luna maar ook niet echt veel
Beterschap voor je ventje
Beterschap voor je ventje

Beterschap 
Rot hè als Luca zich niet goed voelt.
Plast Luca wel goed en hoeveel? kijk ook naar de kleur is het donker gekleurd dan drinken ze vaak te weinig.
Misschien is hij gewoon even niet lekker hoop dat hij snel weer de oude is

Hoe is het nu? Luca heeft dit toch wel eens vaker, zo akelig als je hond zich niet goed voelt. Jammer dat ze dan niets kunnen zeggen he.
Beterschap.
Beterschap.
Luca is weer de oude heeft vanmorgen gegeten een beetje gedronken
ben weer blij
We hebben weer gespeeld gisteren wilde dat niet nog wezen wandelen is zo zacht buiten
Hier is die lekker aan het eten.

We hebben weer gespeeld gisteren wilde dat niet nog wezen wandelen is zo zacht buiten
Hier is die lekker aan het eten.

Gelukkig!
Wat fijn dat het weer goed gaat.