Lotus heeft hier geen last van, die loopt gewoon de afstand die ze anders ook loopt.
Dit zijn wel de beste maanden voor mijn honden, hitte kunnen ze helemaal niet tegen.
Maar het zijn ook koukleumen, vooral Balou heeft het snel koud en ligt dan ook altijd op de bank onder een fleece plaid weggekropen.
Ik heb gisteren de honden winterjasjes gewassen, ik wilde een nieuwe voor Balou kopen maar dit blijkt helemaal niet nodig. Ze hebben beiden twee goede winterjasjes en dit vind ik voldoende.

Balou met zijn paardje op zijn rug, dit is weer eens iets anders dan op de rug van het paard. Balou heeft in huis ook altijd zijn tuig om zodat ik hem als hij humeurig is ook vast kan pakken. S'nachts gaat hij wel af.

Lotus is aan het spelen met haar smiley. Heb ik eindelijk besloten om het haar rond Lotus oren en voetjes in het vervolg door een trimmer in de buurt te laten bijwerken, gaat de uitgekozen trimster emigreren. Ik kan het haar rond de achtervoetjes van Lotus niet zelf knippen, dit lukt mij niet. Nu heeft de dierenarts dit voor mij gedaan en ze wil dit de komende keren als Lotus haar nagels worden geknipt wel blijven doen, zo kan ze de nageltjes ook beter zien.