Dagje in het leven van de sjoe

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Jo-Anne
Site Admin

Dagje in het leven van de sjoe

Bericht door Jo-Anne » 13 jan 2020, 11:09

Dag in het leven van de sjoe

He he word eens wakker baas het is wel al 7 uur al kan ik geen klok kijken ik weet gewoon dat het tijd is om op te staan :grin: Zo zie je wel nu eerst even flink uitrekken en een oorkroelsessie krijgen van het baasje, die doen we s`ochtends altijd he. Dan lekker achter het baasje aan lopen want ik krijg wat lekkers te eten, maar baasje wil ook eten dus moet ik geduld hebben tot we zitten. Dat heb ik eigenlijk niet geduld. :cool: Oh eerst nog eruit naar de w.c. moet ik nou hup poot omhoog braaffff en dan jaaaa eten! Zo nu ga ik ffe dutten op mijn dekentje. Bah ik ruik koffie niks voor mij. Nu moet ik maar weer eens opstaan want het word tijd voor een wandelingetje vind je niet baas??? Yeaaah naar buiten, leukste wat er is hoor vind ik. Dan maar weer eens lekker dromen op de bank of in 1 van mijn vele mandjes, o nee wacht ik heb nog wat taken te doen sokken pakken uit de bijkeuken en dan verstoppen zodat vrouwtje straks i.p.v twee sokken 1 sok heeft hihihii. Snurk snurk. Eten eten toch? vers vleessie mmmmmmm ja toch? Nee Karel het is nog maar 3 uur dat weet je toch. Ik doe toch lekker zwaan kleef aan bij het baasje hoor stel je voor dat ik vergeten word. Weet je wat ik ga gewoon eens ffe lekker klieren aan baasjes voeten heerlijk rollen op mijn rug oh ja over mijn buikkie geaaid worden en dan doe ik nog een beetje graven op de grond, goed voor het parket :goedzo dat helpt soms dat baasje opstaat en naar de keuken gaat daar gebeurd het allemaal de keuken. Nou dat heeft gesmaakt nu het bordje niet storen op de deur en lekker uitbuiken. Morgen is het weer vroeg dag :wow
Het regent en stormt weer eens....maar dat vind ik niet erg hoor.....
Afbeelding
Afbeelding

Jolanda

Re: Dagje in het leven van de sjoe

Bericht door Jolanda » 13 jan 2020, 11:57

Zo wat een heerlijke dag zeg lieverd.
Ja je moet ze in de gaten houden die baasjes...je weet maar nooit. Ze zullen je ineens vergeten of lekkers dat ze hebben niet delen ofzo hihi.
Die sokken zijn leuk he, dat vind ik (Daisy) ook altijd en sleept ze altijd mee. Vooral die van de baas want die ruiken zo lekker en dan ga ik 's avonds voor hem zitten net zo lang tot hij ze uit doet (ik mag ze altijd van zijn voeten trekken) en dan lekker die voeten poetsen...jammie... Abigail moet daar niks van hebben, dat snap ik niet want is toch heerlijk.
Ik maak mama 's morgens ook altijd wakker en klim dan bovenop haar en dan is het heerlijk kussie en kroeltijd, o wat een feest.
Dan lekker naar buiten toe en dan heerlijk vleesje eten en daarna lekker niks doen. Of mama in de gaten houden want ik mag altijd haar laatste beetje yoghurt. Soms moet ik dat met Abigail delen, maar die wil lang niet altijd gelukkig, des te meer voor mij :dance
Dan weer lekker slapen tot het plastijd is en dan ff lekker gek doen en soms doet mama oefeningetjes met ons en dan krijgen we lekkers.
Dan weer naar buiten en dan wachten tot het etenstijd is. Ik weet exact wanneer dat is en wil niet te laat zijn dus ik ga al een kwartier voor de tijd bij de keuken zitten en houd mama goed in de gaten of ze wel op tijd op staat en ons niet vergeet.
Na ons vleesje gaan we lekker bankhangen dan nog even naar buiten en dan lekker slapen en natuurlijk slapen wij lekker verwend op bed :proest

Corrie

Re: Dagje in het leven van de sjoe

Bericht door Corrie » 13 jan 2020, 12:26

Enig die verhalen :applaus
Zo herkenbaar :proest
Ik zeg wel eens , zou best wel een dag met jullie willen ruilen , kijken ze me aan ,waar heeft die het nou over :denken
Afbeelding

Plaats reactie