net voor de bui binnen

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Corrie

net voor de bui binnen

Bericht door Corrie » 30 sep 2020, 13:10

wandelingetje gemaakt rond 11.15 uur en had de voorspelling regen :umbrella om 12.00 uur gezien, dus wel rekening mee gehouden
we hebben hier veel water in de buurt, vind het zelf wel mooi, beetje afwisseling in de natuur en geeft mooie doorkijkjes
Afbeelding

looppad en fietspad er tussen en dan de andere kant

Afbeelding

Kissy kijkt of de hond daar in de verte haar kant opkomt

Afbeelding

en we gaan weer verder

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

saaie bedoening bij de kinderboerderij, heb het idee dat er steeds meer dieren verdwijnen

Afbeelding

gedeelte van het nest ligt lekker te pitten

Afbeelding

2 anderen hadden nog honger

Afbeelding

Afbeelding

en ja we waren net voor de bui binnen :woefwoef :woefwoef
Afbeelding

Ientje

Re: net voor de bui binnen

Bericht door Ientje » 30 sep 2020, 13:14

Heb je diki gezien? Die was midden in de bui weer thuis. Zo kledder nat. Buurman ook. Doorweekt, en nu is het droog.

Corrie

Bericht door Corrie » 30 sep 2020, 13:24

Ientje schreef:
30 sep 2020, 13:14
Heb je diki gezien? Die was midden in de bui weer thuis. Zo kledder nat. Buurman ook. Doorweekt, en nu is het droog.
nee had het gehoopt, dan was ik daar net iets eerder of later
hier nu ook droog, het was zo donker, had overal lichtjes aangedaan, kunnen nu wel weer uit

heb je Diki nu badjasje aangedaan :Foto
wil ze ook bestellen maar vind maat opnemen moeilijk
Diki is kleiner / fijner dan die van mij lijkt mij
ik kom uit op lengte 34 /35
borst 50
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 30 sep 2020, 16:03

Dat is hier ook bij de kinderboerderij, zo stil jammer hoor. Stond nog een lama beetje verwaarloosd rond te kijken. Was altijd wel leuk.
Mooie foto`s Corrie. Dus L&K gaan met tuigjes om de deur uit en tijdens doe je die tuigjes af? Goeie oefening iedere keer maar je hebt gelijk wij hebben dat een keertje met onze kat gehad met een halsbandje wat ze om had, aan blijven haken gelukkig gelijk in de gaten gehad we zagen het. :rooiebiet
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 30 sep 2020, 19:36

Jo-Anne schreef:
30 sep 2020, 16:03
Dat is hier ook bij de kinderboerderij, zo stil jammer hoor. Stond nog een lama beetje verwaarloosd rond te kijken. Was altijd wel leuk.
Mooie foto`s Corrie. Dus L&K gaan met tuigjes om de deur uit en tijdens doe je die tuigjes af? Goeie oefening iedere keer maar je hebt gelijk wij hebben dat een keertje met onze kat gehad met een halsbandje wat ze om had, aan blijven haken gelukkig gelijk in de gaten gehad we zagen het. :rooiebiet
hier waren de herten zo leuk, ook jonge geboren en dan ineens foetsie :-?
alleen nog wat kippen, schapen en 2 geiten, waren er eerst 4 of 5
en ook andere gevleugelde dieren, wordt gewoon verwaarloost vind ik, wel genoeg eten hoor

ja zodra we bij losloop gebied zijn gaan de tuigjes af, lijkt me voor hun trouwens ook prettiger lopen
ach doe ik tijdens de wandelingen ook wat oefeningen :dance
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 01 okt 2020, 08:07

Ja Corrie, dan zijn jouw dames wat forser dan Diki, Diki heeft borstomtrek rond de 43 zo uit mijn hoofd,
Ze is 6,8 kg. Ze was 2 kg toen ik haar kreeg, en ik dacht dat ze de 5 kg niet zou halen zo klein. Maar toch bijna 7 kg geworden. Fokker had geschat dat ze 6 kg zou worden. Keurig gedaan dus.

Ientje

Bericht door Ientje » 01 okt 2020, 09:24

Ze geeft het wel duidelijk aan, anders kan je de maten aan haar doormailen en dan zegt zij wel of het een eet je goede verhoudingen zijn, heb ik ook gedaan en jasje past perfect.
Diki meet 46 omvang en lengte.....48 hmmmm ze ligt nu dus misschien niet helemaal goed gemeten of Diki is langer

Plaats reactie