bewegen en frisse lucht

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Corrie

bewegen en frisse lucht

Bericht door Corrie » 01 nov 2020, 10:33

zo wij hebben onze beweging :lopen en frisse lucht weer gehad
nog meer baasjes met honden vroeg op pad geweest ?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

soms piepte het :zun tussen de wolken door

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ergens een feestje (geweest) :cheer

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Re: bewegen en frisse lucht

Bericht door Jo-Anne » 01 nov 2020, 11:52

Wandelen vandaag in twee gebieden hier....
Karel loopt weer ergens in de verte :mrgreen: :applaus
Afbeelding

Afbeelding
Zonnetje kwam ook nog een beetje erbij...
Afbeelding
Allerlei nieuwe interessante geuren opgedaan....
Afbeelding
Karel heeft een kerstboom uitgezocht :wow
Afbeelding
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 01 nov 2020, 13:39

heerlijk wandelen bij jou hoor Jo-Anne
jullie dus ook voldoende beweging gehad r:zomerstetch :lopen
mooi kerstboompje Kareltje maar vrouwtje mag die niet zomaar meenemen hoor :gniffel
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 01 nov 2020, 14:00

Mooie foto's. Wij zijn altijd vroeg op pad maar Balou loopt zo ver niet meer en Lotus wandeld in het weekend niet omdat er dan vaak loslopende grote honden zijn, door de week haald ze dit weer in gelukkig krijgt ze ook voldoende beweging binnen.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 01 nov 2020, 14:14

Marga. schreef:
01 nov 2020, 14:00
Mooie foto's. Wij zijn altijd vroeg op pad maar Balou loopt zo ver niet meer en Lotus wandeld in het weekend niet omdat er dan vaak loslopende grote honden zijn, door de week haald ze dit weer in gelukkig krijgt ze ook voldoende beweging binnen.
Dat is sinds de corona hier ook veel erger geworden, loslopende grote honden. Kan best begrijpen dat Lotus dan niet gaat wandelen. Wat doe je dan? ik bedoel hoe doet ze haar behoefte dan, loopje een straatje met haar? :geenidee
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 01 nov 2020, 15:04

Wat ben ik blij dat mijn doggies niet bang zijn voor loslopende grote honden. Ik heb ze van pup af aan mee naar het losloopgebied genomen. Nu heb ik er profijt van. Regelmatig krijg ik complimenten van baasjes van grote honden dat mijn kleintjes daar zo goed mee omgaan.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 01 nov 2020, 15:09

Lise schreef:
01 nov 2020, 15:04
Wat ben ik blij dat mijn doggies niet bang zijn voor loslopende grote honden. Ik heb ze van pup af aan mee naar het losloopgebied genomen. Nu heb ik er profijt van. Regelmatig krijg ik complimenten van baasjes van grote honden dat mijn kleintjes daar zo goed mee omgaan.
Èèn van jou hondjes is toch weleens aangevallen? :denken
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 01 nov 2020, 15:36

Ben wel aan de :lopen geweest met Luca maar wij zijn lang slapers :gniffel
En het regent hier weer eens dus een korte wandeling
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 01 nov 2020, 15:58

Lise schreef:
L & K kwamen in Spanje weinig honden tegen, het was best wel wennen hier dus
als ze loslopen geen probleem, als Kissy het niet vertrouwd gaat ze er met een boog omheen, Luna blijft staan tot de andere hond bij d´r is
vanmorgen kwamen we er 1 tegen van wie het baasje de hond ( jong 33 kilo)) steeds aan de riem had en van morgen liep de hond los en die moest naast hem blijven zitten
vroeg uit de verte of die hem mocht laten komen, ja prima, als een kanonskogel kwam die aangerend :run stopte bij Luna , die liep achter aan, niks geen probleem
heb wel problemen als ik ze aan de riem heb en er komt er 1 aangerend, keffen niet normaal :woefwoef :woefwoef
de meeste honden kennen ze intussen, vind het wel jammer dat ze buiten niet met de andere honden willen spelen
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 01 nov 2020, 16:52

Heel laat gaan wandelen. Verslapen, gebeurt echt nooit, maar ja we hoeven toch nergens heen.
Samen met mijn man, dan kan Molly los, het gaat echt super, ze houdt ons in de gaten en komt meteen terug als we roepen. Als we honden zien die ze nog niet gezien heeft, roepen we ook snel. Ben er blij mee.
Alleen doe ik het nog niet.

Lise

Bericht door Lise » 01 nov 2020, 19:57

Jo-Anne schreef:
01 nov 2020, 15:09
Lise schreef:
Èèn van jou hondjes is toch weleens aangevallen? :denken
Niet één maar twee hondjes (Twister en Pepper zijn door dezelfde Bullmastiff aangevallen. Deze Bull is de schrik van het park en kan reuen niet verdragen. Gelukkig viel de schade bij zowel Twister als Pepper mee. Ik stond er met mijn neus bovenop en kon meteen ingrijpen. Tuurlijk ben ik uit mijn stekker gegaan tegen de baas van de Bull. Deze hond is echt de schrik in de buurt, maar niemand doet aangifte. Deze Bull heeft zelfs een (oud) klein hondje de dood in gedreven.

BTW toen ik met de pups losging in de polder, lag mijn focus meer op roofvogels dan op grote honden. Zeearenden zijn prachtig, maar het zijn en blijven roofvogels en dan is een pup een prooi.

Marga.

Bericht door Marga. » 08 nov 2020, 09:26

Jo-Anne schreef:
01 nov 2020, 14:14
Marga. schreef:
01 nov 2020, 14:00
Dat is sinds de corona hier ook veel erger geworden, loslopende grote honden. Kan best begrijpen dat Lotus dan niet gaat wandelen. Wat doe je dan? ik bedoel hoe doet ze haar behoefte dan, loopje een straatje met haar? :geenidee
Tegenover mijn huis is een klein bos daar ga ik dan met de honden heen, de lange wandeling doen we buiten het dorp langs het maar en weilanden en daar mogen de honden los.

Corrie

Bericht door Corrie » 08 nov 2020, 10:29

@ Marga ,Jij hebt dus ook mooi losloop gebied voor de hondjes in de buurt r:zomerstetch :woefwoef
Afbeelding

Plaats reactie