Stukje courgette

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Jo-Anne
Site Admin

Stukje courgette

Bericht door Jo-Anne » 04 nov 2020, 16:16

Whaaaa ik denk wat zit Ome Karel nou te doen had mijn handen vol zie ik dat hij een stuk courgette zit te eten we waren even buiten en daar liggen nog kleine courgettes in het kasje. Dat hij heel klein was kreeg hij dat altijd stukje courgette, vond hij heerlijk. Daarna vond hij er niets meer aan tot nu :gniffel :klapklap Ahw lekkere scheet van me :woefwoef Dus korstjes brood al en nu weer courgette lijkt wel of hij uitgehongerd is :proest

Stelen die van jullie ook wel?
Afbeelding

Corrie

Re: Stukje courgette

Bericht door Corrie » 04 nov 2020, 16:36

:proest slimme Kareltje dacht daar ligt iets wat ik lekker vond dus nog eens proeven
Iets wat je stiekem kan pakken is altijd lekkerder :lekker
Hier ligt nooit iets wat ze kunnen pikken,maar als Henk iets eet dan valt er wel eens wat en daar zijn ze als de kippen bij :wave
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 04 nov 2020, 17:17

Hier liggen ze altijd op de loer of er iets valt.
Zyna is wel rustiger, lunais sneller dan het geluid :giller
Afbeelding

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 04 nov 2020, 20:21

Lindi is ook een dief als ik vergeet de stoelen onder de tafel aan te schuiven en het eten staat op tafel dan springt ze op de stoel en dan op de tafel en dan pikt ze wat, de boef !
:giller
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Marga.

Bericht door Marga. » 08 nov 2020, 10:25

Balou steelt niet maar Lotus zeker desnoods uit mijn hand. Ook moet ik goed opletten dat ik niets laat vallen, ze pakt het gelijk en probeert het door te slikken of het nu eetbaar is of niet. Balou deed dit toen hij jonger was ook dus ik heb goede hoop dat Lotus er op den duur mee ophoud het is erg vervelend gedrag.

Plaats reactie