hoezo een beetje rustig doen, we hebben energie over

ff ruiken, je weet maar nooit of het eetbaar is

wat vrouwtje kan kan Luna ook

dit klopt echt niet, bloesem aan (niet eetbaar) mandarijn boompje

er moet nog meer een beetje gesnoeidJo-Anne schreef: ↑07 nov 2020, 09:59Nou vrouwtje helemaal niets eetbaars??Erg hoor meiden en jullie helpen altijd zo goed. Vrouwtje heeft het in haar bol alweer snoeien. Hoe kan dat nou die bloesem? zo warm is het toch niet. Jammer dat die niet eetbaar is
Wil je geen vijg?
Wat een leuke foto`s Corrie![]()

Ja vijgen worden groot natuurlijk je moet hem ook niet in de volle grond zetten. Maar in een pot heb je zelfs meer kans op veel vijgen heerlijk! Ik heb geen vijg maar lijkt me hartstikke leuk tegenwoordig met dat mooie weer. Had je die in Spanje?Corrie schreef: ↑07 nov 2020, 10:54er moet nog meer een beetje gesnoeidJo-Anne schreef: ↑07 nov 2020, 09:59Nou vrouwtje helemaal niets eetbaars??Erg hoor meiden en jullie helpen altijd zo goed. Vrouwtje heeft het in haar bol alweer snoeien. Hoe kan dat nou die bloesem? zo warm is het toch niet. Jammer dat die niet eetbaar is
Wil je geen vijg?
Wat een leuke foto`s Corrie![]()
kan dat niet in één keer
had contact met iemand die de grote plantenbak met aarde zou bijvullen en struiken/planten zou snoeien en herplanten maar laat niet weten wanneer hij komt :mrgreen: ,
is hier geweest om te kijken hoe of wat en prijsopgave, stille hoop dat het nog gaat gebeuren
vijg wordt groot dat kan ik niet kwijt, dat mandarijnboompje gekregen en herinnering aan Spanje, veel bloesem (nu verkeerde tijd) maar vruchtjes blijven weg of vallen vroegtijdig af
ach zo lang ´t gewoon groen met bloesem blijft ben ik ook tevree