Lise schreef: ↑05 feb 2021, 13:39
Voor Max worden het denk ik korte rondjes. Hij heeft het zo snel koud. Natuurlijk krijgt hij zijn jasje aan. Gisteren en vandaag mocht hij zonder jas. De temperatuur liet dat toe.
Met Twister en Pepper wil ik zondagochtend rond 08.00 uur naar de polder gaan. Het zal wel koud zijn, maar door de verse maagdelijke sneeuw banjeren vind ik zo mooi. De kou heb ik daar graag voor over. Wij zullen geen uren lopen, 45 minuten is meer dan genoeg. Ook Twister en Pepper doe ik hun jas aan en natuurlijk smeer ik de voetzooltjes en pootjes in met vaseline.
BTW mijn CV ketel heeft kuren. Gelukkig komt er vanmiddag een monteur om de boel te herstellen.
Wat ben ik blij dat de ketel mij nu in de steek laat i.p.v. zondag of de dagen daarna.
Ennuh, een paar dagen sneeuw en kou is prima, maar wat verlang ik naar de lente.
nu zonder verwarming met de verwachtte kou daar moet je toch niet aan denken en dan waarschijnlijk ook geen warm water, hoop dat het straks in orde is
wij gaan natuurlijk ook vroeg op pad, zal mij benieuwen of er echt een dikke laag sneeuw zal vallen
geen jasjes voor de meiden hier :cry: ik deed alleen vaseline op de voetzooltjes, goeie tip om ook op het buikje te doen
weer thuis zal ik ze afspoelen en hangen de handdoeken op de verwarming te wachten en daarna badjasje aan
en jaja graag gauw hierna de lente
had vanmorgen vriendin in Spanje aan de telefoon, heerlijk op balkon in de zon

met koffie, ´s morgens wandelen met een vestje aan