Viezerd

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Ientje

Viezerd

Bericht door Ientje » 14 apr 2021, 09:38

Vanmorgen een bos bloemen weggegooid, gooide de bloemen in de groene bak, netjes toch, en het water in de tuin. Ga terug naar de keuken om sopje in de vaas te doen, want ja, zo,n vaas vind ik vies ruiken, staat Diki het stinkende bloemenwater op te lebberen. Hoop dat ze er niets van krijgt. Ik kreeg vorige week net zakje bloemenvoedsel wat er bij zat niet open en dus zonder bloemen mest in de vaas gezet.
Vervolgens vaas schoon gemaakt in de tuin, ik doe dat niet door de gootsteen , maar regen, diki kleddernat geregend want ja ze wilde niet naar binnen met dat heerlijk vieze water.
Maar toen ik de deur dicht deed, was ze er, de boef.
Daarna voor de 2e keer tand gel in haar bek gesmeerd, want ze stonk naar het bloemenwater, ik wil nooit meer bloemen op een vaas. :surprised

Corrie

Re: Viezerd

Bericht door Corrie » 14 apr 2021, 09:54

gelijk heb je Diki lekker bloemenwatertje lebberen :gniffel
tja het ruikt niet echt lekker maar schoonmaken doe ik gewoon in de keuken, gooi het water ook wel eens in het toilet
zo gezellig bloemetje op de vaas, vind het te duur iedere week nieuwe bloemen dus koop meestal een plantje, nu dus Kalanchoë (gele op salontafel) en had al 3 witte op de vensterbank die bloeien voor de 2e keer, wil graag klein bloemige Orchidee maar bloemenwinkel had ze niet
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 14 apr 2021, 10:12

Ja, plantjes, kleine orchideetjes, azalea, kalanchoe, kaaps viooltje, daar doe je mij een groot plezier mee.
Zag net weer twee nieuwe bloemen steeltjes in de orchideeën. Heerlijk.
In de keuken op de noordkant heb ik bakjes met orchideeën staan. Daar geniet ik echt van.
Dus je denkt niet dat Diki van dat vieze water ziek wordt?
Ze drinkt ook uit de vogelbadjes in de tuin.

Lise

Bericht door Lise » 14 apr 2021, 14:54

Ientje schreef:
14 apr 2021, 10:12
Ja, plantjes, kleine orchideetjes, azalea, kalanchoe, kaaps viooltje, daar doe je mij een groot plezier mee.
Zag net weer twee nieuwe bloemen steeltjes in de orchideeën. Heerlijk.
In de keuken op de noordkant heb ik bakjes met orchideeën staan. Daar geniet ik echt van.
Dus je denkt niet dat Diki van dat vieze water ziek wordt?
Ze drinkt ook uit de vogelbadjes in de tuin.
Diki gaat niet ziek worden van het vieze water. Zeker nu er geen mest in zat. Diki heeft genoten van haar ranzige drankje :)

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 14 apr 2021, 15:28

Vinden ze gewoon lekker. Met lelies (water) wel oppassen!.
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 16 apr 2021, 09:31

Diki heeft er niets aan overgehouden, gelukkig.

Plaats reactie