hallo woensdag

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Corrie

hallo woensdag

Bericht door Corrie » 19 mei 2021, 09:32

Afbeelding

het zag er veelbelovend uit :zun en de temperatuur voelde goed, nog geen 5 min. op pad :dogwalk ppffftttt regen
dus niet de geplande wandeling over het talud maar eerder klein stukje bospad ingegaan en dan gggrrr herrie

Afbeelding

Afbeelding

nog wat schaapjes gezien

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kissy had weer een alternatieve route gedaan

Afbeelding

gisteren zijn ze zo klein als ze zijn toch de kant opgekomen, de straat overgestoken en in het volgende stuk vijver op onderzoek gegaan,
daar waren ze vanmorgen ook nog

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Re: hallo woensdag

Bericht door Jo-Anne » 19 mei 2021, 13:40

Ahw wat een lief plaatje Corrie :love

Ze zijn daar bij jou wel veel bezig hè wat een apparaat dit ook weer :mrgreen: Mooi die witte schermbloemen en de zwanen wat een toer moeten die af en toe uithalen zeg. Hier geen zwaan meer te bekennen :cry:

Kissy boef dat je bent dat was nou al zo in Spanje met je alternatieve route :giller heerlijke foto`s :wow
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 19 mei 2021, 13:42

Prachtig. Hoe krijg jij toch altijd rennende honden op de foto? Bij is dat altijd bewogen en wazig.

Truus

Bericht door Truus » 19 mei 2021, 13:57

Heelijke foto`s weer Corrie
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 19 mei 2021, 14:03

Ientje schreef:
19 mei 2021, 13:42
Prachtig. Hoe krijg jij toch altijd rennende honden op de foto? Bij is dat altijd bewogen en wazig.
Bij mij zijn ze ook niet echt scherp, maar vind vooral die wapperende oren zo leuk dus bewaar ze dan toch maar
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 19 mei 2021, 14:11

Ja, heerlijk die flappers, prachtig. En dat gelukkige snuitje

Corrie

Bericht door Corrie » 19 mei 2021, 14:14

Jo-Anne schreef:
19 mei 2021, 13:40
Ahw wat een lief plaatje Corrie :love

Ze zijn daar bij jou wel veel bezig hè wat een apparaat dit ook weer :mrgreen: Mooi die witte schermbloemen en de zwanen wat een toer moeten die af en toe uithalen zeg. Hier geen zwaan meer te bekennen :cry:

Kissy boef dat je bent dat was nou al zo in Spanje met je alternatieve route :giller heerlijke foto`s :wow
Ja Jo-Anne het is me er één, omweggetjes , door het kreupelhout, Kissy is geregeld op avontuur :lol:
Toen ik in Spanje me soms afvroeg "waar zijn we en welke kant moet ik nou op " zei ik tegen Kissy wijs jij de weg met gevolg dat ik soms haast kruipend achter haar aan moest :giller maar we kwamen altijd wel ergens waar ik zelf dan ook weer de weg wist
Afbeelding

Plaats reactie