Fijn hè.
We hebben vandaag gefietst. Zijn ff langs een oud medewerkster van mijn man gefietst. Zij is een eigen ateliertje begonnen.
Maar zij is ook hobby matig fokker. Shows gelopen en ze is trimster geweest. We komen binnen, komen er gelijk 3 teckels op ons af. Ruwharige ook nog. Ze zegt kom maar mee, hier zijn er nog meer. In de woonkamer, 2 nestjes van 3 weken oud. Eentje vastgehouden. Ja zegt ze, een toekomstig baasje heeft afgezegd. Ik meteen: VERKOCHT

.
Niet te doen gewoon, zo klein, ik zag mijn man al weer kijken, jij neemt me hier mee naar toe dacht ik nog. Niet slim.
Ff buiten in de tuin gezeten, ze hebben in totaal 10 eigen honden, ze hebben ook een huisje aan zee en dan gaan ze alle tien mee. Heb niet gevraagd wat voor auto ze hebben, een touringcar denk
3 teckels en de andere waren Arendaile terriers of zoiets, schrijf het niet goed, ook eentje bij van 15 weken. De hemel dus.
Toen we gingen zei ze je hebt tot vanavond, want dan bel ik de volgende op de wachtlijst.
Maar het was ook maar een geintje van mij, tis wel een droom, maar 3 is teveel. Ze blaften trouwens ook continue die teckels, die andere niet, dacht nog dat is wel een dingetje. Maar grappig zijn ze wel, vooral Mini, die wou dat het baasje een balletje ging gooien, maar dat deed ze niet. Toen ging Mini het droog even voordoen, hoe dat er dan uitziet. Ik kwam niet meer bij