Nou Luca wel hoor hij is meer binnen als buiten
Maar heeft een koelmatje gekocht nu kom die weer bij me liggen buiten op het matje.
En vanmiddag zat Luca in de tuin en blaffen dat die deed niet normaal ik roepen maar Luca kwam niet
Hij zat achter een struik geen te keer als een beest nou ging eens kijken en JA hoor Luca had een rede om zo te blaffen en zat een egel in de tuin een grote.
Luca gepakt maar ging er weer op af,dus toen af gezet gaas nu kan die de tuin niet meer in.
Was me weer een middag wel.
Hebben jullie hondjes geen last van de warmte
Re: Hebben jullie hondjes geen last van de warmte
Nee geen last, vroeg wandelen en verder binnen blijven. Geen probleem. Moet met alle honden hoor met deze temperaturen :mrgreen:

hier hebben ze er niet echt last van, liggen lekker in de
geen uren natuurlijk en rennen ze rond
verder kunnen ze gaan liggen waar ze willen, de deur staat open
de dames zijn natuurlijk wel 5 jaar Spaans weer gewend
verder kunnen ze gaan liggen waar ze willen, de deur staat open
de dames zijn natuurlijk wel 5 jaar Spaans weer gewend

Luca heeft het weer na zijn zin op zijn koelmatje
Hier sta ook alles open hij kan gaan leggen waar die wil.
Hier sta ook alles open hij kan gaan leggen waar die wil.

Ik wandel alleen s, morgens heel vroeg met de honden, de rest van de dag zijn ze binnen. Dit mede omdat het gras er nog niet uitziet, ik ga nu een grastapijt kopen zodat de honden wel iedere dag even naar buiten in de ren kunnen. Mijn nieuwe huis is prima geïsoleerd, er is een ventilatiesysteem en er zit een rolscherm voor alle ramen die licht door laat maar uv straling en warmte buiten houd. Maar het belangrijkste, het werkt ook nog het is in huis een stuk koeler dan buiten, de honden hebben hun koelmatten nog niet nodig.
Marga, leg je dat grastapijt kunstgras? Zo op de tegels?
Nee dat geloof ik wel ja dat Dívka het daar niet mee eens isLoraine schreef: ↑03 jun 2021, 09:21Nou... Dívka is het daar niet mee eens Jo-Anne.
Die gekke heks rent en vliegt nog bijna net zo hard rond als ik haar niet afrem.
Ze hijgt iets meer en stopt iets eerder maar dat is het ook wel, ze gaat overdag dus gewoon mee wandelen als ik de deur uit moet, wel pakken we zoveel mogelijk schaduwrijke routes en zorg ik dat ik een flesje water en een bakje voor haar meeneem.
Fietsen doen we nu ff niet, tenzij ze te erg gaat stuiteren, dan gaan we 's morgens heel vroeg zodat het nog redelijk koel is.