Gisteravond op de bank of.......

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Corrie

Gisteravond op de bank of.......

Bericht door Corrie » 14 dec 2021, 10:31

Zegt Henk zie je niet dat Luna op de bank wil (ze heeft daar soms moeite mee als er niet genoeg ruimte is)
Nee ze wil het flesje wat bij je op het tafeltje staat en Ohhh wat geniet ze dan van zoiets simpels :xhahaho
Afbeelding

Vrouwtje Luna heeft wat en ikke niet ( Kissy heeft er nooit interesse in gehad maar tja)
Afbeelding

Vooruit dan maar dan neem ik ff het balletje
Afbeelding

Afbeelding

Vanochtend heeft ze er nog fff mee door de kamer geraasd maar het kan nu in de afvalbak
he
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Re: Gisteravond op de bank of.......

Bericht door Jo-Anne » 14 dec 2021, 13:34

Whhaaaa ik vind dit zo lief dat kraakt zeker lekker of zo zo`n flesje. Kareltje hier doet dat niet hoor alles geprobeerd snoepjes erin of niet maakte hem niets uit. Goedzo hoor Kissy jij je balletje ze zit volgens mij Luna nog uit te dagen van laat los die malle fles :xhahaho

:cool :love
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 14 dec 2021, 15:01

Herkenbaar. Heerlijk blij zijn met iets kleins. Dat jaloerse is hier ook zo erg. Ik moet ook iets :gniffel
Net bleef Gizmo blaffen, af en toe krijgen ze een soort klein botje met vlees erom heen, maar Gizmo is niet zo snel, verdenk Molly ervan het afgepakt te hebben. Gizmo maar snel iets anders gegeven. Het gaat er hier niet altijd even eerlijk aan toe :surprised

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 14 dec 2021, 15:15

Dat is herkenbaar tussen Gizmo en Molly.

Onze herder dacht toen ook, indertijd had ik een siamese kat goh dat eten van de kat ziet er lekker uit......

klats kledder die kreeg een niet zo nette poot hoor hihihi die kleine kat en die grote herder. Werden dikke maten op een dag was de kat kwijt en had ze gewoon verdriet de hond. Kat was ergens in een gestald bootje van de buren toen in slaap gevallen. Hond was door het dolle heen dat ik met haar vriend tevoorschijn kwam toen springen piepen en natuurlijk samen weer slapen in de bench :loveheart
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 14 dec 2021, 15:33

Herken dat zo goed met het flesje Luna hou ook van herrie :xhahaho
Kissy zo lief met het balletje
Luca heeft daar ook een handje van herrie met het flesje, zit ik na gtst te kijken dan begin die met dat flesje en maar maar uit dagen om het te pakken :xhahaho
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 14 dec 2021, 15:39

Truus schreef:
14 dec 2021, 15:33
Herken dat zo goed met het flesje Luna hou ook van herrie :xhahaho
Kissy zo lief met het balletje
Luca heeft daar ook een handje van herrie met het flesje, zit ik na gtst te kijken dan begin die met dat flesje en maar maar uit dagen om het te pakken :xhahaho
Ohhhhh wat ben jij een trouwe kijker naar gtst zeg :wow

Duurt ook te lang hè lieve Luca dat gtst al die tijd kan vrouwtje niet met je spelen :deer :xbellen
Afbeelding

Plaats reactie