het is feest....Lotus jarig
Re: het is feest....Lotus jarig
Gefeliciteerd Lotus 
Van harte gefeliciteerd!
Geef Lotus maar een lekker bakje bier van me!

Geef Lotus maar een lekker bakje bier van me!

gefeliciteerd lotus
Heb je vandaag al een lekker stukje hondentaart op (schijnt te bestaan hondentaart
)
Heb je vandaag al een lekker stukje hondentaart op (schijnt te bestaan hondentaart

Lotus bedankt jullie voor de felicitaties.
Als cadeautje moest ze vanmorgen naar de dierenarts, haar nagels moesten geknipt. Er was er van de week eentje gesneuveld toen ze met mijn kleinkinderen aan het spelen was maar dit bleek gelukkig alles mee te vallen. Wel maakte ze net als altijd drama van het nagelknippen, de dierenarts noemde haar dan ook een dramaqueen. Morgen komt haar cadeau, een puzzel om de koude wintermaanden mee door te komen. Nu ligt ze op de bank te slapen, de stress bij de dierenarts kost altijd veel energie terwijl het nagels knippen niets voorstelt.

Als cadeautje moest ze vanmorgen naar de dierenarts, haar nagels moesten geknipt. Er was er van de week eentje gesneuveld toen ze met mijn kleinkinderen aan het spelen was maar dit bleek gelukkig alles mee te vallen. Wel maakte ze net als altijd drama van het nagelknippen, de dierenarts noemde haar dan ook een dramaqueen. Morgen komt haar cadeau, een puzzel om de koude wintermaanden mee door te komen. Nu ligt ze op de bank te slapen, de stress bij de dierenarts kost altijd veel energie terwijl het nagels knippen niets voorstelt.

Het cadeau is er inmiddels, ze vinden het beiden leuk om te doen. Wel is Balou er handiger in als Lotus en hij heeft ook meer geduld, als het Lotus niet gelijk lukt gaat ze er bij weg. Ik had al één puzzel nu nog een puzzel voor kat Nemo op de kop tikken dan kunnen ze tegelijkertijd met een puzzel spelen tot nu moest het om de beurt.

Wat is dit nu weer?

Toch wel leuk en lekker.

Balou vind het ook leuk om te doen, hij heeft iets meer geduld.

Wat is dit nu weer?

Toch wel leuk en lekker.

Balou vind het ook leuk om te doen, hij heeft iets meer geduld.
Nog gefeliciteerd Marga. Hoop zo dat ze nog heel lang bij je mag zijn.