Heerlijk vanmorgen eindelijk herfst, maar helaas ook heel veel regen. Normaal geeft Diki weinig tot niet,om regen, en toch... vanmorgen wilde ze niet mee naar buiten. Ja, kom op, je bent geen watje. Snel plassen en poepen en toen draaide ze om, kom op vrouwtje, naar huis. Ik moest stiekem wel lachen, we waren driekwart het parkje om en als ze door had gelopen was ze veel sneller thuis. Maar ben met haar mee gegaan, toch nog een stukje gelopen.
Thuis, drogen met een grote handdoek. Maar droog werd Diki niet. Toen heb ik een fleecevaatdoek, zo,n mooie grote gepakt, en dat droogt als de beste. Dus de handdoeken gaan naar zolder. Zo,n doekje x twee precies genoeg voor een Dikihond. Even uitspoelen, wringen en het is zo weer droog.
Het droogt beter dan zo,n zeem in zo,n koker. Zijn die er eigenlijk nog? Ik had die voor mijn toller en spets, maar je moest dat vochtig in die koker bewaren en dan ging het op den duur echt stinken.
Regen en vaatdoek
Re: Regen en vaatdoek
Herfst en regen horen bij elkaar
en dat blijft jammer genoeg zo de rest van de week volgens de voorspelling
Aan de riem had Luna ook zoiets van huh maar eenmaal los geen probleem
Fleece vaatdoek ken ik niet
maar idd met handdoek krijg ik ze ook niet echt droog
Ze moeten dan ook nog is zo nodig rondjes in de kamer rennen
tot het eten wordt opgediend 
Aan de riem had Luna ook zoiets van huh maar eenmaal los geen probleem
Fleece vaatdoek ken ik niet
Ze moeten dan ook nog is zo nodig rondjes in de kamer rennen

Herken dit Luca wil ook liever niet na buiten
Maar toch heeft die zijn behoefte gedaan wilde niet meer verder wandelen
Maar toch heeft die zijn behoefte gedaan wilde niet meer verder wandelen

Het is een microvezel doekje, het was vanmorgen nog licht geel, nu zwart. Want net terug van bijna een uur in de regen en drup.
Kwam de mijnheer van de dh tegen, dus ik ga netjes aan de kant. Begint hij weer te schreeuwen dat die kleime hondjes zo agressief zijn en zomaar een grote hond aan vliegen, dat zijn hond niets doet en dat mensen hun hond niet kunnen lezen. Hij heeft al 50 jaar herders enzv. Overigens dat laatste weet ik, want je hoorde die honden huizen ver blaffen, ze zitten of zaten in de tuin.
Ik blijf dan akelig rustig , toen hij uitgebruld was zei ik, kijk dan eens naar dit hondje, wat straalt deze dan uit...... ehhh ja dit hondje straalt geen agressie uit, precies,
En toen begon hij weer dat kleine hindjes enzv. Ik ben maar verder gelopen met de opmerking, we weten nu dat dit hondje zo niet is. Volgende keer krijg ik weer netzelfde. denk dat hij bang is voor kleine hondjes
Kwam de mijnheer van de dh tegen, dus ik ga netjes aan de kant. Begint hij weer te schreeuwen dat die kleime hondjes zo agressief zijn en zomaar een grote hond aan vliegen, dat zijn hond niets doet en dat mensen hun hond niet kunnen lezen. Hij heeft al 50 jaar herders enzv. Overigens dat laatste weet ik, want je hoorde die honden huizen ver blaffen, ze zitten of zaten in de tuin.
Ik blijf dan akelig rustig , toen hij uitgebruld was zei ik, kijk dan eens naar dit hondje, wat straalt deze dan uit...... ehhh ja dit hondje straalt geen agressie uit, precies,
En toen begon hij weer dat kleine hindjes enzv. Ik ben maar verder gelopen met de opmerking, we weten nu dat dit hondje zo niet is. Volgende keer krijg ik weer netzelfde. denk dat hij bang is voor kleine hondjes
Ik heb voor Balou een regenjasje dat ik ooit gratis bij een bestelling bij Zooplus gekregen heb, ik ben er erg blij mee het scheelt toch veel in het nat worden. Met Lotus wacht ik tot de bui voorbij is, in geval van hoge nood kan ze op de puppypad die altijd i.v.b. met haar blaasproblemen in haar ren ligt.