Lotus aan het koekjes zoeken en aan de wandel.(video's)
Lotus aan het koekjes zoeken en aan de wandel.(video's)
Geen idee wanneer ze de koekjes heeft gevonden maar ze waren op.
Natuurlijk word er ook met Nemo gespeeld.
Lotus aan de wandel in het bos.
Re: Lotus aan het koekjes zoeken en aan de wandel.(video's)
Nemo heeft ze wel gevonden
Lotus vind ze niet
En in het bos ook leuk Marga
Lotus vind ze niet
En in het bos ook leuk Marga

Lotus heeft ze toch op enig moment ongezien weten op te eten want ze waren weg.
Dit soort dingen doe ik vooral in de wintermaanden met de honden en kat. Balou volgde echt zijn neus Lotus doet dit minder, ze vind in de kamer verstopte koekjes ook bijna niet.
Ik deed voor Balou en Mowgli ook wel wat brokjes in een plastic flesje waar ik een gaatje in maakte. Balou ging geduldig met het flesje aan de gang tot alle brokjes er uit gevallen waren, Mowgli sloopte gewoon het hele flesje en had zo ook haar brokjes.
En wie is dan het slimstMarga. schreef: ↑27 aug 2024, 08:29Lotus heeft ze toch op enig moment ongezien weten op te eten want ze waren weg.
Dit soort dingen doe ik vooral in de wintermaanden met de honden en kat. Balou volgde echt zijn neus Lotus doet dit minder, ze vind in de kamer verstopte koekjes ook bijna niet.
Ik deed voor Balou en Mowgli ook wel wat brokjes in een plastic flesje waar ik een gaatje in maakte. Balou ging geduldig met het flesje aan de gang tot alle brokjes er uit gevallen waren, Mowgli sloopte gewoon het hele flesje en had zo ook haar brokjes.![]()
Doet mij denken aan mijn nichtje toen ze klein was. Die moest op zo,n consultatie bureau blokjes met de goede vorm door een gat doen. Was haar te lastig, ze trok het deksel er af, consultatie mevrouw vond dat niet leuk, maar ik vond het wel heel slim. Gaat veel sneller zonder deksel, op naar de volgende opdrachtl
Jee, wat heeft Lotus de pas erin zeg wat leuk dit om te zien
Houd ze haar staart nu naar rechts het meest, of zie ik dat niet goed

Nemo vind het maar wat interessant!

Lotus doet ook met haar neus bovenop het bekertje, ze probeert er echt bij te komen
Is ze het niet gauw zat dit?

Slim vind ik denken buiten de kaders.Ientje schreef: ↑27 aug 2024, 08:32En wie is dan het slimstMarga. schreef: ↑27 aug 2024, 08:29Lotus heeft ze toch op enig moment ongezien weten op te eten want ze waren weg.
Ik deed voor Balou en Mowgli ook wel wat brokjes in een plastic flesje waar ik een gaatje in maakte. Balou ging geduldig met het flesje aan de gang tot alle brokjes er uit gevallen waren, Mowgli sloopte gewoon het hele flesje en had zo ook haar brokjes.![]()
Doet mij denken aan mijn nichtje toen ze klein was. Die moest op zo,n consultatie bureau blokjes met de goede vorm door een gat doen. Was haar te lastig, ze trok het deksel er af, consultatie mevrouw vond dat niet leuk, maar ik vond het wel heel slim. Gaat veel sneller zonder deksel, op naar de volgende opdrachtl
Lotus en Nemo zijn ook een heel leuk stel samen, Nemo krijgt steeds meer honden trekjes al komt het ook regelmatig voor dat hij niets van Lotus begrijpt.
Zolang er koekjes in het spel zijn niet. Ik heb meerdere puzzels en een verstopmat dus ik wissel regelmatig en ik doe het niet iedere dag.
Zomers eigenlijk helemaal niet dan zijn we met mooi weer s, morgens altijd buiten.
Geweldige filmpjes , zo leuk om ze bezig te zien
En wat loopt Lotus parmantig
En wat loopt Lotus parmantig

Ja hé, ze dribbelt parmantig mee, we hebben er net een wandeling van bijna een uur op zitten maar nu is ze ook moe.
Dit is ook de enige lange wandeling vandaag de rest van de dag is het te warm.
Die bekertjes, wat doet ze dat beheerst, Diki knalt dat direct met de poten ondersteboven.