Ik sprak laatst iemand die daar heel verdrietig van werd, want hoe of wat moet je doen...
Of naar het asiel...

Moeilijk is dit hè. Je hebt geen mogelijkheid meer.Corrie schreef: ↑03 feb 2025, 11:08Daar zit ik nou ook mee![]()
De kinderen vinden het leuk als ze hier zijn maar willen ze niet , te veel gebonden .
Het echtpaar waar we afspraken mee hadden zijn al overleden ( waren jonger dan wij ) en hun hondjes al voor hun .
Vriendin die ik ken vanuit de tijd toen we cavaliertjes hadden is intussen weduwe en woont op een flat en wil ook geen huisdieren meer , heeft vorig jaar haar kat moeten laten inslapen .
Lijkt me ook moeilijk om iemand te vinden die een ouder hondje willen , dus ja wat dan ?
Zeg maar steeds tegen mezelf " kom op " doorgaan .
Hoop dus idd dat ik er voor ze kan zijn tot het zover is .

Marga. schreef: ↑15 feb 2025, 08:18Mijn dochter neemt de hond dan over. Het ligt aan wat voor hond ik op dat moment heb of ze hem houd of een goed thuis voor hem zoekt.
Mijn dochter heeft weinig met kleine honden en ik neem zeker geen grote hond meer.
Maar ik weet uit ervaring dat de achter gebleven hond als levende erfenis juist heel belangrijk kan zijn voor een nabestaande.
Maar ik vind het wel een fijn gevoel dat ik weet dat er na mijn overlijden in ieder geval voor mijn hond
Dat is zo fijn om dat te weten.
Ientje schreef: ↑15 feb 2025, 18:17Dit geeft rust. Als dit niet zo was zou ik na Lotus waarschijnlijk niet meer voor een andere hond gaan. Nu neem ik een hond zolang ik in straat ben om voor een hond te zorgen, ik kan mij geen leven zonder hond voorstellen.Marga. schreef: ↑15 feb 2025, 08:18Mijn dochter neemt de hond dan over. Het ligt aan wat voor hond ik op dat moment heb of ze hem houd of een goed thuis voor hem zoekt.
Mijn dochter heeft weinig met kleine honden en ik neem zeker geen grote hond meer.
Maar ik weet uit ervaring dat de achter gebleven hond als levende erfenis juist heel belangrijk kan zijn voor een nabestaande.
Maar ik vind het wel een fijn gevoel dat ik weet dat er na mijn overlijden in ieder geval voor mijn hond
Dat is zo fijn om dat te weten.