Sam

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Yvonne

Sam

Bericht door Yvonne » 04 okt 2025, 09:26

Onze Sam groeit goed, Ze heeft meer teckel in zich dan maltezer en is een pittig hondje. Wel eentje waar ik helemaal verliefd op ben. Heb mijn handen vol. Ze leert gelukkig wel snel. Ze gaat naar de puppycursus dat is bij de dierenarts op een veldje ernaast. Van de week gaf ze uitleg aan een ander baasje en ik keek om me heen zag ik een vrouw met een boomertje voor de deur van de dierenarts haar zoon maakte een foto van het hondje. Ik werd op dat moment echt ff niet goed. Ik denk ze gaan hem in laten slapen. Alles van Gizmo kwam terug. Zo zielig. Tja. Hierbij wat foto’s van Sam. Ze is een half jaar nu. Met Molly gaat alles ook prima alhoewel je die af en toe wel ziet denken wat een ongeleid projectiel.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ientje

Re: Sam

Bericht door Ientje » 04 okt 2025, 10:20

Wat een mooie hond is het al. Lief snuitje. Ja, dat kan ik me voorstellen dat dan even alles weer boven komt.

Corrie

Bericht door Corrie » 04 okt 2025, 10:26

Wat een lekker ding is Sam :loveheart
Geloof het graag dat je daar je handen vol aan hebt :gniffel
Meer teckel dan heb je ook nog kans op jacht gedrag , gaan met die banaan achter de konijntjes aan :lol
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 05 okt 2025, 09:44

Yvonne schreef:
04 okt 2025, 09:26
Onze Sam groeit goed, Ze heeft meer teckel in zich dan maltezer en is een pittig hondje. Wel eentje waar ik helemaal verliefd op ben. Heb mijn handen vol. Ze leert gelukkig wel snel. Ze gaat naar de puppycursus dat is bij de dierenarts op een veldje ernaast. Van de week gaf ze uitleg aan een ander baasje en ik keek om me heen zag ik een vrouw met een boomertje voor de deur van de dierenarts haar zoon maakte een foto van het hondje. Ik werd op dat moment echt ff niet goed. Ik denk ze gaan hem in laten slapen. Alles van Gizmo kwam terug. Zo zielig. Tja. Hierbij wat foto’s van Sam. Ze is een half jaar nu. Met Molly gaat alles ook prima alhoewel je die af en toe wel ziet denken wat een ongeleid projectiel.
Ha ha Molly heeft zo haar bedenkingen... :wow

Ik "ken" jou al een tijdje, tenminste via een forum, eerst het oude forum en nu dit forum.. en echt hoor ik weet niet hoe het kan maar soms denk ik die honden zoeken jou uit ipv andersom, deze Sam hoort echt bij jou (jullie)ook weer. Tja tis geen echt liefje lekker pittig maar het past zo goed :applaus Ze is wel snel gegroeid zeg, een echte leukerd heel anders ook weer als Gizmo... :love

Ik snap helemaal dat gevoel dat je ffe niet goed werd dat je dat zag. Tis ook nog niet zolang geleden, dat heb ik zelf ook. Stilletjes ben je nog in de rouw.. :blommetje het was familie Gizmo en woonde lang in je gezin.
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 05 okt 2025, 18:05

“Ha ha Molly heeft zo haar bedenkingen... :wow

Ik "ken" jou al een tijdje, tenminste via een forum, eerst het oude forum en nu dit forum.. en echt hoor ik weet niet hoe het kan maar soms denk ik die honden zoeken jou uit ipv andersom, deze Sam hoort echt bij jou (jullie)ook weer. Tja tis geen echt liefje lekker pittig maar het past zo goed :applaus Ze is wel snel gegroeid zeg, een echte leukerd heel anders ook weer als Gizmo... :love

Ik snap helemaal dat gevoel dat je ffe niet goed werd dat je dat zag. Tis ook nog niet zolang geleden, dat heb ik zelf ook. Stilletjes ben je nog in de rouw.. :blommetje het was familie Gizmo en woonde lang in je gezin.”

Klopt Jo-Anne. Tis ook nog niet zo lang geleden. Gizmo is onvervangbaar. Sam is totaal anders, maar nu al kan ik haar niet meer missen.
Jij zult Karel ook vreselijk missen, ze zijn ook zo belangrijk voor ons.

Plaats reactie